Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg Aldi Polska

Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu sieci supermarketów Aldi na Facebooku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg Aldi Polska

Do zadań agencji należeć będzie prowadzenie komunikacji bieżącej, wsparcie kampanii taktycznych oraz moderacja profilu.

To kolejny klient pozyskany przez Agencję Nie Do Ogarnięcia w ostatnich miesiącach. Agencja realizuje aktualnie projekty m.in. dla marek Prymat, OleOle!, Fundacji Avalon, Enel-med Stomatologia czy sieci szkół ProfiLingua.

W połowie czerwca ub.r sieć Aldi prowadziła kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo „Świeże z Aldi”, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów