Archiwum z dnia 2021.04.15
- 01:53 „Fakty” najchętniej oglądane w województwie opolskim, „Wiadomości” w podlaskim, a „Wydarzenia” w lubelskim
- 02:48 Sławomir Jastrzębowski odchodzi z R4S. „Wracam do mediów”
- 09:53 Klimas Wkręt-met w walce ze smogiem
- 10:13 Perfekcyjna ochrona przed słońcem - zintegrowane osłony przeciwsłoneczne Schüco
- 11:50 Upoluj świetne okazje w Żabce za 2 zeta
- 12:20 5 pytań, które pomogą w wyborze systemu monitoringu
- 12:45 Chaos wywołany przez pandemię COVID-19 ułatwił hakerom ataki na chmurowe systemy pocztowe
- 12:53 Jak wybrać najlepszą umywalkę do łazienki?
- 13:15 Szybkie przekąski na każdą porę roku
- 13:18 Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania z okazji 30-lecia marki Cleanic
- 13:19 Styropian biały czy grafitowy? Wybór materiałów w nowej rzeczywistości
- 13:53 Wit Dąbal reprezentowany przez Gifted
- 13:59 Jabra Elite 85t w nowym wydaniu już w Polsce
- 14:39 Maja Włoszczowska i Kuba Wesołowski w akcji Kross „Czas na rower!"
- 15:27 Urok dębu z charakterem – dekor Artisan firmy Interprint
- 15:27 Skoro powszechnie płacimy za pomocą smartfonów, to czemu nie skorzystać z nich do zarządzania całą firmą?
- 16:38 Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?
- 17:48 LUX MED zaszczepi olimpijczyków
- 17:56 Anna Socha social media managerem w Morele
- 18:02 Agencja Od kuchni wprowadzi na rynek markę Smashny Burger
- 22:11 CBS Reality z nowym serialem – „Kryminalistycy w Nowej Zelandii”
- 22:18 Dostawczy VW Caddy reklamowany muralem w Poznaniu
- 22:18 Teatr Politechniki Warszawskiej pracuje z iPublicity
- 22:30 Bohaterowie stołecznych dzielnic w kampanii „Znani z Warszawy" piwa Królewskie
- 22:31 „Ubrania pełne dobrej energii” w reklamach Outhorn (wideo)
- 22:32 Opozycyjni blogerzy na Białorusi skazani na trzy lata więzienia za „wywołanie protestów”
- 22:33 Ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach
- 22:34 Oppo z Marcinem Prokopem zachęcają do "filmowania swoich historii"
- 22:34 Badanie wirusa SARS-CoV-2 w kurzu może pomóc kontrolować epidemię
- 22:35 „Holowanie Gratis" w reklamie Porówneo
- 22:36 Agencja Kreatik dołącza do grupy Altkom Software & Consulting
- 22:37 Joanna Rudnicka odpowiada za rozwój Moderio
- 22:38 Wirtualna Polska partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego
- 22:38 Sony przedstawia smartfon Xperia 10 III z ekranem 6 cali i obsługą 5G. Sprzedaż od lata 2021 roku
- 22:38 Krzysztof Miruć promuje ubezpieczenie Dom od Link4 (wideo)
- 22:38 Dwa lata temu wybuchł pożar w katedrze Notre-Dame w Paryżu
- 22:40 UOKiK przeciw ujemnemu oprocentowaniu depozytów, żąda wyjaśnień od banków
- 22:41 Polacy mają coraz więcej nowszych samochodów
- 22:41 Skoda w nowej kampanii edukuje o bezpieczeństwie (wideo)
- 22:41 Vouchery za kupno świeżych, polskich produktów w Biedronce
- 22:42 Anna Wodzyńska marketing & PR directorem w Justtag Group
- 22:42 Amazon przygotuje dokument o Serenie Williams
- 22:43 InPost zapowiada kilkanaście nowych hubów logistycznych, Paczkomaty pojawią się na osiedlach Echo Investment
- 22:44 „Mądra Babcia” rusza z Silver TV - interaktywną telewizją dla pokolenia 50+
- 22:44 Mazurska Manufaktura odbuduje Browary Bydgoskie i markę Bractwo
- 22:44 Robbie Williams w reklamie piwa Pilsner Urquell
- 22:44 Eksperci: Wskazywanie, że jedne szczepionki są mniej moralne od innych, to budowanie ogólnej do nich niechęci
- 22:45 „Tygodnik Powszechny” rozstaje się z Rafałem Wosiem
- 22:46 Weronika Rosati twarzą kosmetyków Lajuu. Marka chce pozyskać z crowdfundingu blisko milion złotych
- 22:46 Zmiany w „Claudii”: nowe rubryki i szata graficzna, większa objętość
- 22:47 Albedo Marketing zaprojektowała nową strategię dla Ceresit na 20 rynkach
- 22:47 Brytyjski format "Dom w słońcu" będzie emitowany w TVP Kobieta
- 22:47 Eurosport będzie transmitował wyścigi IndyCar Series
- 22:47 Rośnie ryzyko upadłości firm
- 22:48 Na rynek eventów wchodzi agencja Mamy To
- 22:48 Od 19 kwietnia nowy sezon „Totalnych remontów Szelągowskiej”
- 22:48 Kamil Bednarek poprowadzi w Eska TV program „Dubaj według Bednarka”
- 22:48 Prezes ZUS: dzięki systemowi EESSI sprawy międzynarodowe są sprawniej obsługiwane
- 22:49 Historie z życia wzięte reklamują Allegro (wideo)
- 22:49 106 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w TVP1
- 22:51 Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber nowym teamem kreatywnym w Saatchi & Saatchi
- 22:51 Krzysztof Gonciarz będzie przygotowywał dla Eurosportu relacje podczas igrzysk olimpijskich Tokio 2020
- 22:51 Grażyna Kubica szefową rozrywki w TVN Grupa Discovery. „Zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami”
- 22:51 "Weekendowa metamorfoza" od 17 kwietnia w HGTV
- 22:52 Instagram znowu testuje ukrywanie lajków. Użytkownicy dostaną większy wybór
- 22:53 Tomasz Jażdżyński obejmie akcje Gremi Media warte 2,8 mln zł
- 22:53 1,15 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49
- 22:54 Anna Jarosz-Badziak przeszła z Grupy dentsu do Starcomu
- 22:55 CNN stosował propagandę wymierzoną w Donalda Trumpa? Project Veritas ujawnia nagranie z dyrektorem
- 22:58 TVP1 pokaże film „Stan zagrożenia” Ewy Stankiewicz
- 23:05 YouTube po 4 dniach usunął wideo patotwórcy, który dręczył chłopaka z niepełnosprawnością intelektualną
- 23:09 Podwyżki cen w McDonald's
- 23:19 Z nowym prezesem zmiany w Polska Press przyspieszą. „Polityczna wojna z udziałem sądu”
- 23:22 W Polsce startuje centrum obliczeniowe Google Cloud. Infrastruktura chmurowa dla firm i nowe miejsca pracy
- 23:29 Business Insider dalej przed Money.pl. Duże wzrosty sekcji TVN24.pl i Interii, Wirtualnemedia.pl z 3,8 mln użytkowników
- 23:33 Group One otwiera spółkę Grow Now. Na czele Przemysław Brejwo
- 23:55 Marcin Dec prezesem Sigma Bis i Polska Press. „Oczywisty konflikt interesów”