Zmiany w „Claudii”: nowe rubryki i szata graficzna, większa objętość

Magazyn „Claudia” (Burda Media Polska) od 14 kwietnia jest dostępny w nowej odsłonie: ma więcej stron, nowe rubryki oraz nową szatę graficzną. – „Claudia” się zmienia. Miesięcznik odpowiada na zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby kobiet. Odświeżone wydanie Claudii zyskało więcej stron, nowe rubryki oraz nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną - komentuje Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna pisma.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Zmiany w „Claudii”: nowe rubryki i szata graficzna, większa objętość
okładka "Claudii"/ fot. materiały prasowe

Tytuł po zmianach został podzielone na nowe, wyraźnie oddzielone sekcje: „Moda” – w której znajdą się sesje oraz najnowsze trendy, „Sztuka życia” – o psychologii, samorozwoju, karierze, mindfulness; „Kultura” – dział o nowościach w świecie filmu, muzyki, teatru; „Uroda” – o trendach w pielęgnacji; „Mój dom” – redakcja sprawdzi w nim gadżety, sprzęty i nowe produkty; „Zdrowie” – dział z poradami, jak zadbać o zdrowie, a także „Podróże” – na temat możliwości spędzania czasu w Polsce. Szczególnie istotny ma być dział „Sztuka Życia”, w którym znajdą się teksty, które pomogą odpowiedzieć na pytania, jak radzić sobie w obecnie szybko zmieniającym się świecie.

W magazynie pojawi się także reportaż, który będzie odpowiadał na aktualny temat dotyczący kobiet i więcej wywiadów.

Nowi felietoniści

Z „Claudią” rozpoczęli współpracę również nowi felietoniści: pisarz Wojciech Chmielarz i coach Joanna Chmura.

Magazyn kontynuuje akcję „Metamorfozy czytelniczek”, a w majowym numerze pojawi się przemiana jednej z czytelniczek.  

Zmiany w „Claudii” zostały wprowadzone na bazie badań agencji SW Research, zaakceptować je miały zarówno stałe czytelniczki, jak i te, które kupują pisma luksusowe. Tytuł oceniano na 9 na 10 z możliwych punktów. W cenie badanych najmocniejszą stroną magazynu ma być „przyjemność czytania”.

Kampanię promocyjną wspierają: kampania radiowa w Radiu Zet, działania w tytułach i serwisach Burdy, promocja w punktach sprzedaży oraz działania niestandardowe: „Tydzień z Claudią” (seria transmisji wideo w social mediach magazynu i w serwisie claudia.pl, konkursy) oraz projekt influencerski „Ambasadorka Claudii”.

Wydanie pojawi się w dwóch wersjach: jako samodzielny magazyn w cenie 4,49 zł oraz w wersji z kosmetykiem (jednym z pięciu do wyboru) - w cenie 9,99 zł. „Claudia” będzie dostępna w sprzedaży od 14 kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"