Archiwum z dnia 2021.07.05
- 12:50 Grape Up inwestuje w Addepto poszerzając ofertę w obszarze sztucznej inteligencji
- 13:03 Jak zapewnić bezpieczeństwo w mieście?
- 13:38 DIMAQ Uni: zgłoszenia do konkursu na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu tylko do końca lipca!
- 16:16 Nakręteczka dla koteczka! Przynieś nakrętki do Galerii Bronowice i pomóż potrzebującym zwierzętom
- 17:29 19 Południk z kampanią dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa
- 18:10 Finezja nowoczesnych form – kolekcja Meandro marki FDESIGN
- 18:26 Naturalny, ciepły, szlachetny – odkryj dekor Artisan inspirowany drewnem dębowym
- 20:27 Maciej Jermakow odszedł z Eleven Sports. „Skupię się na własnych kanałach”
- 21:38 Wirtualna Polska kupuje farmę fotowoltaiczną za 12,4 mln zł
- 21:50 Podczas konferencji szefa PSL zmalały ceny na stacji Orlenu, pojawiła się rzeczniczka firmy
- 22:00 Mąż Gośki w nowej odsłonie kampanii salonów Agata (wideo)
- 22:05 Spada słuchalność RMF FM w Olsztynie, Radio ZET i Antyradio na podium
- 22:16 Ricola zachęca w kampanii „Spróbujesz, posmakujesz” (wideo)
- 22:22 Totalizator wraca z reklamą Loteriady (wideo)
- 22:25 Glovo uruchamia w Polsce abonament Glovo Prime
- 22:26 COVID-19: szczepionka Johnson & Johnson z silną aktywnością przeciw wariantowi Delta
- 22:29 TISA sponsorem Legii Warszawa
- 22:29 INEA podzieliła się na dwie spółki: operatora hurtowego i dostawcę usług
- 22:33 Nałęczowianka promuje napoje funkcjonalne NAŁ+ (wideo)
- 22:37 H&M chce w tym roku zamknąć 350 sklepów
- 22:39 Rynek gier z optymistycznymi prognozami. W 2024 r. 3,3 mld graczy i niemal 220 mld dolarów przychodu
- 22:40 Producent „M jak miłość” bez 30 proc. wpływów sprzedażowych, premiery dwóch filmów przesunął na 2022 rok
- 22:40 Donald Tusk w poniedziałek na Pomorzu Zachodnim
- 22:41 Aleksandra Gawlas-Wilińska na czele działu digital & e-commerce w Henkel Polska
- 22:43 Softbank zainwestuje 500 mln zł w eobuwie, wycenia je na 6 mld zł
- 22:43 GAP zamyka stacjonarne sklepy w Wielkiej Brytanii i Irlandii
- 22:44 Butelki piwa Corona w kampanii ustawione odwrotnie na półkach sklepowych
- 22:45 Branża eventowa: Wejście na koncerty nie tylko dla zaszczepionych
- 22:45 Liczba nowych użytkowników Disney+ w Ameryce ostro hamuje. Powodem podwyżka abonamentu i mało nowości
- 22:45 Dominik Wójcik head of AI & machine learning solutions w GroupM
- 22:46 "Raport o stanie świata" ma ponad 1 mln zł na Patronite. Dariusz Rosiak: "Będziemy rozwijać ten projekt"
- 22:47 Radosław Majdan stoi na bramce w reklamie MediaMarkt (wideo)
- 22:47 Kanada znosi część ograniczeń dla podróżnych
- 22:47 Łukasz Borowicz dyrektorem muzycznym Filharmonii Poznańskiej i dyrygentem-szefem orkiestry
- 22:48 Znamy wnioski z audytu ws. Listy Przebojów Trójki. "Nieprawidłowości nie były wyłącznie przypuszczeniami"
- 22:49 Anita Werner o swoich początkach w TVN24: Myślałam, że nie wejdę po schodach
- 22:49 Serwis TVP VOD od lipca dostępny dla widzów w obu Amerykach
- 22:50 Komornik zajął spółce Grzegorza Hajdarowicza 5,4 mln zł z dywidendy od wydawcy „Rzeczpospolitej”
- 22:50 Michel Moran reklamuje wyprzedaż w sklepach Neonet (wideo)
- 22:50 Lasy Państwowe partnerem nowego reality-show „Wylogowani. Survival Challenge”, premiera we wrześniu
- 22:51 FBI zaleciło zamknięcie serwerów VSA firmom, które mogły paść ofiarą cyberataku na Kaseya
- 22:52 SMG Poland ze wzrostem wpływów o 7 proc. i 13,2 mln zł zysku
- 22:53 Telewizja Polska wyda 4,2 mln zł na wóz UHD dla TAI, ma dwie oferty
- 22:53 Sebastian Umiński account directorem w Pathfinder 23
- 22:53 Małgorzata Kozieł szefową marketingu i PR w Famur
- 22:54 Polski słuchacz podcastów to „dojrzały, świadomy i miejski konsument”
- 22:54 ATM Grupa dostała uzasadnienie decyzji sądu ws. ATM Rozrywki. „Termin procesowy, a nie materialny”
- 22:55 Za rok ruszy Deweloperski Fundusz Gwarancyjny, który wypłaci środki po upadłości dewelopera
- 22:56 Grupa NN przejmie biznes MetLife w Polsce i Grecji za 584 mln euro
- 22:57 Produkcje TVP w ofercie 12 zagranicznych nadawców
- 22:58 Zespół „Dziennika Wschodniego” znów dostaje pensje, zwolnieni dziennikarze nie mogą wrócić
- 22:58 Paula Wolecka została PR menedżerką Igi Świątek
- 22:59 Radio Maryja na kilka godzin zamilkło niemal w całej Polsce
- 22:59 Hakerzy żądają 70 mln USD za odblokowanie danych firm na całym świecie
- 23:00 Maciej Kluczka po czterech latach odchodzi z TVN24
- 23:05 Ipsos zmniejszył przychody w 2020 roku. Covid utrudnił badania, nie było zwolnień
- 23:06 Adam Glapiński: Dane o inflacji nie są niepokojące
- 23:09 Ambasada USA chciała spotkania z szefem KRRiT ws. koncesji dla TVN24
- 23:19 Wydawca „Krytyki Politycznej”: wpływy 31 proc. w górę, 3 mln zł grantów od Open Society i Warszawy
- 23:21 Danuta Breguła na czele rozwoju biznesu i subskrypcji w newonce.media
- 23:22 "Wybierz swoje wszystko". Hasło reklamowe Polsatu, czy nowej platformy hybrydowej?
- 23:25 „Teleexpress” nowym liderem w czerwcu, wyprzedził „Wiadomości” i „Fakty”
- 23:28 Rok z podatkiem od VOD. "Wpływy powyżej oczekiwań"
- 23:29 TVP1 i TVP2 poprawiły wyniki w I półroczu 2021 roku. TVN liderem w grupie komercyjnej
- 23:40 Business Insider Polska: Pozycja lidera nigdy nie powinna być celem. Nowe formaty i Poradnik Finansowy do końca roku
- 23:50 TVN Grupa Discovery testuje studio XR
- 23:55 Polska Press przygotowała dla Orlenu bezpłatny magazyn „Orlen Cafe”