Archiwum z dnia 2022.05.25
- 01:50 Tomasz Lis żegna się z "Newsweek Polska"
- 09:02 Zwinny rozwój. ASTOR ogłasza nową strategię biznesową 2022+
- 09:11 Minimalizm w tonacji czarno-białej
- 12:33 Vela Poland S.A. rozpoczęła publiczną emisję akcji
- 13:15 Jaki stół wybrać? Olejowany czy lakierowany?
- 13:47 Geberit podczas wystawy „To też ceramika” na Łódź Design Festival
- 15:28 CONNECT.IT POWERED BY ENDAVA w Łodzi i Gdańsku
- 15:43 Panasonic przedstawia nowy obiektyw LEICA DG SUMMILUX 9 mm F1,7
- 16:26 Bella Hadid twarzą nowej kampanii biżuterii Swarovski
- 16:36 90 lat Musztard Kieleckich na polskich stołach
- 17:21 Sofitel Warsaw Victoria partnerem gali CCIFP „Solidarni z Ukrainą”
- 17:49 „BĄDŹ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE”- NOWA SPORTOWA ODSŁONA KAMPANII ROMET MTB XC z limitowanym modelem Monsun Limited Edition
- 18:40 Czy Polacy są EKOistami? Deklarujemy troskę o planetę, ale jak jest z wdrażaniem nawyków?
- 19:28 Dachówki cementowe CREATON w wersji DURATOP PRO - elegancki i trwały dach
- 19:30 Zielona Linia - wsparcie obywateli Ukrainy
- 19:39 Kuloodporne okna aluminiowe
- 20:16 Marcin Mazur odpowiedzialny za komunikację w Dagma Bezpieczeństwo IT
- 20:35 Shoper kupuje agencję e-commerce’ową Selium
- 20:41 Na „pasku” w „Wiadomościach” dwa dni z rzędu „Polacy stawiają na PiS”
- 20:47 Viaplay pokaże 70 galę KSW, Pudzianowski-Materla walką wieczoru
- 22:00 Bloger Modny Tata reklamuje garnitury marki Recman
- 22:20 Flügger klientem PromoTraffic
- 22:28 27 maja odbędzie się siódma edycja Polsat Boxing Promotions
- 22:31 Ballantine's angażuje postać z gry Borderlands, Mad Moxxi
- 22:32 MTV Europe Music Awards 2022 odbędzie się 13 listopada w Düsseldorfie
- 22:33 Viaplay do 10 sierpnia za darmo w sieci kablowej Vectra
- 22:33 TikTok wprowadza funkcję do zwiększenia przejrzystości reklam
- 22:33 Fundacja Martyny Wojciechowskiej Unaweza z nową kampanią
- 22:33 Ferrari Daytona SP3 z klocków LEGO za 1899,99 zł (wideo)
- 22:34 62 mln złotych dla Zowie. Pieniądze na rekrutację i rozwój
- 22:35 Starbucks opuszcza Rosję
- 22:37 IKEA zbuduje w Polsce farmę fotowoltaiczną. Osiągnie moc 19 MW
- 22:38 ZFPR zaprasza do podpisywania apelu przeciw błędnemu użyciu terminu "public relations"
- 22:38 Coca-Cola wprowadza nowe, bardziej ekologiczne zakrętki
- 22:39 76 proc. gospodarstw domowych w zasięgu DVB-T2/HEVC. Co oznacza to dla widzów?
- 22:39 Mateusz Gaca i Michał Sosiński wzmacniają kreację McCann Poland
- 22:40 "Królowa" z Andrzejem Sewerynem od 23 czerwca w Netfliksie
- 22:41 Microsoft pomoże Ukrainie w dokumentowaniu zbrodni wojennych
- 22:41 Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę Lush
- 22:42 Google Street View: Świat w internetowym obiektywie. „Od szalonego pomysłu do 220 miliardów zdjęć”
- 22:42 Nowa wersja Google TV wprowadza profile użytkowników
- 22:43 Płatności w Allegro Pay można potwierdzać odciskiem palca
- 22:44 Czerwcowe wydanie „Vogue Polska" w hołdzie osobom LGBT+
- 22:44 Dziadek do orzechów wypromuje producenta herbat Pukka
- 22:44 Polsat pokaże kolejne dwa sezony „Ninja Warrior Polska”. Startują castingi
- 22:44 Grupa TVN pomaga Ukrainie. „Postanowiliśmy połączyć siły z PAH”
- 22:45 Większość uchodźców z Ukrainy nie pracuje, ponad połowa chciałaby podjąć pracę
- 22:46 Grupa Pracuj zyskuje na presji płacowej, ukraińska platforma z dużo mniejszym wzrostem
- 22:46 Przewrót w służbach bezpieczeństwa dał początek nowej erze putinowskiej Rosji
- 22:47 Norweska telewizja planuje opuszczenie Facebooka. Na razie wyłączyła komentarze na fanpage’u
- 22:47 Łukasz Rogojsz odchodzi z Gazeta.pl
- 22:47 IKEA wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs
- 22:47 Gartner: udział budżetów marketingowych w przychodach firm wzrasta do 9,5 proc.
- 22:47 POT chce promować Polskę za granicą hasłem "Wyjątkowy citybreak", szuka agencji
- 22:47 Nowy serial „Będzie bolało” od 27 maja w Canal+
- 22:48 Połowa Polaków wie, co zrobić w przypadku wyłudzenia danych osobowych
- 22:48 Paolo Sorrentino wyreżyserował spot dla marki Bulgari
- 22:49 Maciej Makowski managing partnerem Kerris
- 22:49 Nowa planszówka "Odbuduj Ukrainę!". Jej twórcami są... Ukraińcy. "Nie chcemy zarabiać na tragedii"
- 22:49 Ricky Gervais w ogniu krytyki za transfobiczne żarty w nowym show Netfliksa
- 22:50 Agencja Ancymony wygrała przetarg reklamowy Poczty Polskiej
- 22:50 Platforma cyfrowa będzie dystrybutorem Disney+
- 22:51 BBC Player wchodzi do Polski
- 22:51 Radio Fama może uruchomić multipleks eksperymentalny DAB+
- 22:51 10 zgłoszeń na częstotliwość radiową w Nysie. Wśród chętnych biznesmeni i lekarka z Częstochowy
- 22:52 Po niższych prognozach kurs giełdowy Snapa runął, pociągnął w dół Pinteresta, Metę i Twittera
- 22:52 Ponad 75 proc. Polek ma poczucie własnej atrakcyjności
- 22:53 Play i UPC Polska ze wspólną promocją, dla nowych klientów 2 lata abonamentu gratis
- 22:54 Prof. Krzysztof Pyrć: małpia ospa nie jest chorobą gejów
- 22:55 564 tys. widzów „Lombard. Życie pod zastaw 10” w TV Puls. Powstanie kolejny sezon
- 22:55 Proces ws. tweeta Jacka Piekary o aborcji. Współpracownik Doroty Wellman: spotkała ją fala nienawiści
- 22:56 Były burmistrz Wasilkowa pokieruje Radiem Białystok
- 22:56 Google i Netflix wymarzonym miejscem pracy dla branży mediowo-reklamowej
- 22:56 NBP: szczyt inflacji może przypaść na sierpień
- 22:58 Przejście na DVB-T2/HEVC. Producenci rozczarowani sprzedażą telewizorów
- 22:59 Orlen na marketing i PR wydał 340 mln zł
- 23:00 Facebook Poland sprzedał reklamy za 1,2 mld zł, zwiększył przychody i zysk
- 23:09 Część widzów bez TVN i Polsatu. Andruszkiewicz: TVP podaje wiarygodne informacje
- 23:22 Grupa CCC sprzedała biznes w Rosji. Sklepy zmienią nazwę
- 23:33 Dziennikarze „Newsweek Polska” zaskoczeni rozstaniem firmy z Tomaszem Lisem
- 23:50 Shopee reklamuje się nową wersją "Macareny". "Będziemy pierwszą platformą"
- 23:55 Jaki będzie "Newsweek" bez Tomasza Lisa? Oto głos ekspertów