Funkcja „Informacje o tej reklamie” to kolejny krok platformy w stronę zwiększania przejrzystości jej praktyk reklamowych. Ma pomóc użytkownikom w zrozumieć jak działają reklamy na TikToku. Dzięki funkcji każdy członek platformy może kliknąć w dowolną reklamę, która pojawi się w jego kanale i dowiedzieć się, dlaczego to właśnie on jest jej odbiorcą.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-jak-zarabiac-na-postach-tiktok-pulse-jak-dziala ##
Jak korzystać z nowej funkcji TikToka?
Najnowszą funkcję TikToka znaleźć można klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym, dolnym roku reklamy lub po dłuższym naciśnięciu na reklamę. Dzięki niej użytkownik może: zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania).

Dzięki funkcji odbiorcy uzyskują również dostęp do ustawień personalizacji reklam i mogą wprowadzić zmiany swoich preferencji.
Nowa opcja pozwoli użytkownikom przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże mu zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje jego dane do celów reklamowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-pobrac-tiktok-kto-z-niego-korzysta-ile-czasu-26-godzin-miesiecznie-dopaminowe-uzaleznienie ##
Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie, a w najbliższych tygodniach korzystać będzie mogła z niej społeczność TikToka na całym świecie.











