Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę Lush

Agencja Labcon (Group One) wprowadza na polski rynek brytyjską markę kosmetyczną Lush Cosmetics. Zespół agencji odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę Lush

Marka Lush zdecydowała się na współpracę z agencją Labcon bazując na konkursie ofert w przeszłości oraz satysfakcjonującej ofercie działań wprowadzających markę na rynek polski. W efekcie agencja rozpoczęła oficjalnie współpracę z marcem tego roku przygotowując launch marki w Polsce.

Lush Cosmetics w Polsce

W ramach obsługi, dział PR Labcon odpowiada za realizację komunikacji z mediami oraz influencerami, a także kreatywne rozwiązania wspierające obecność marki w digitalu. Po stronie agencji obsługą marki Lush prowadzi Magdalena Ciesielska (PR consultant) oraz Weronika Poskart (junior PR consultant) w zespole Agnieszki Byczot, szefowej działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.

- Premiera marki przypadła na pierwsze dni wojny w Ukrainie, ale stopniowo udaje nam się budować love brand wśród polskich mediów i influencerów opowiadając historię marki z duszą. - mówi Agnieszka Byczot.

Lush Cosmetics to marka powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii. Wszystkie jej kosmetyki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100 proc. z nich jest wegetariańskich, a 92 proc. wegańskich.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"