Archiwum z dnia 2022.05.30
- 00:20 Wydawca „Wróżki” z prawie ćwierć miliona zysku
- 00:21 Program Kłeczka, Rachonia i Ziemca „Woronicza 17” zyskał 185 tys. widzów w TVP Info
- 00:53 TVN i Polsat muszą zmienić standard. „Dodatkowy MUX niemożliwy przez TVP”
- 12:12 Akcja promocyjna tesa® – wygraj czerwoną koszulkę!
- 13:34 NYX Hotel Warsaw jeszcze szerzej otwiera swoje drzwi dla sztuki
- 13:39 Trzy chorwackie regiony turystyczne reklamują się w Polsce
- 13:52 Live Privacy Shield, czyli aplikacja do ochrony prywatności od Axis
- 16:06 DĘBOWA PODŁOGA OPARCIEM DLA POKOJU DZIECKA
- 20:30 Umorzono proces karny wytoczony Ewie Siedleckiej przez sędziów Sądu Najwyższego ws. „hejterów”
- 20:47 Multikino Media oferuje reklamodawcom przygotowanie spotów
- 22:30 Ostrzeżenie przed odcinkiem "Stranger Things" po strzelananie w Teksasie
- 22:34 Agnieszka Kalinowska rozwija komunikację Accor w Polsce i Europie
- 22:35 Fundacja DKMS wybrała do współpracy Starcom i Performics
- 22:37 Bolt wprowadza obowiązkowe szkolenia dla kierowców. Nowe zasady społeczności
- 22:39 Magdalena Zawada-Gawrońska w Agencji Warszawa
- 22:39 Samsung tnie produkcję smartfonów. O 30 mln mniej w 2022 roku
- 22:40 OMZRiK nie musi przepraszać za nazwanie Marcina Roli z wRealu24 patostreamerem
- 22:40 Edyta Górniak muzyczną gwiazdą Telekamer „Tele Tygodnia” 2022, emisja gali w TV Puls we wtorek
- 22:40 Czy targetowanie kontekstowe w erze post-cookies może być efektywne?
- 22:41 Wysokie tony w reklamach sugerują zdrowy produkt spożywczy
- 22:41 2,53 mln adresów w domenie .pl
- 22:41 Pudelek wyprzedził Plejadę, dział show-biznesowy Radia ZET i Jastrzabpost w górę
- 22:41 Większość Polaków uważa, że sztuczna inteligencja jest ekscytującą technologią
- 22:43 Ile kosztuje kampania dezinformacyjna? Tysiące fałszywych lajków, komentarzy i udostępnień za 279 euro
- 22:43 Marcelina Zawadzka reklamuje bieliznę Esotiq
- 22:43 ATM Grupa wypłaci 16,9 mln zł dywidendy. 6,7 mln zł dla Kurzewskich, 2,9 mln zł dla Solorza
- 22:44 Uchodźczyni z Ukrainy w reklamie kosmetyków Clochee
- 22:44 Naukowcy: mniej godzin przed telewizorem – mniej zawałów i udarów
- 22:44 Agencja Rozwoju Pomorza chce zatrudnić agencję PR
- 22:44 Co trzeci Polak ma wiosną w planach wydatki na remont
- 22:44 Nowy typ ekstremalnie reaktywnych związków odkryty w atmosferze
- 22:45 Bartłomiej Pucek odszedł z IKEA
- 22:45 Tarraya za 2,6 mln zł wypromuje Światowe Forum Miejskie
- 22:46 Paulina Klecz, Wojtek Jakóbczyk i Paweł Zapała w Euvic Digital
- 22:46 Heineken planuje wybór globalnych agencji kreatywnych
- 22:47 Rekordowe wyniki stacji informacyjnych: TOK FM i Polskiego Radia 24. Stały trend czy efekt wojny?
- 22:47 Park Miniatur Inwałd klientem agencji Ancymony
- 22:47 Radosław Wróblewski powołany do zarządu Biznes24
- 22:48 Radio 357 i Nowy Świat słuchane dłużej niż RMF FM. Radio Maryja i Jedynka przed Radiem ZET
- 22:49 Radiowa Trójka ściąga ludzi z TVP. "Chodzi o ujednolicenie narracji"
- 22:49 Rosja walczy z telewizyjnym bojkotem. 15 nowych kanałów do końca roku
- 22:49 „New York Magazine” publikuje listę klinik, w których Amerykanki mogą dokonać aborcji
- 22:49 Electrolux promuje odkurzacz Power Hygienic 800
- 22:51 Kalush Orchestra sprzedała na aukcji „kryształowy mikrofon” Eurowizji za 900 tys. dolarów
- 22:52 Kolejna zmiana w kierownictwie Warner Bros. Discovery Polska
- 22:52 Po dwóch latach pandemii dług instytucji kultury wynosi 37,6 mln zł
- 22:53 Nie ufamy influencerom przez ich nachalne promowanie produktów
- 22:53 Kina powstają po pandemii. Globalny box office z 36 mld dolarów w 2022 roku
- 22:54 1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie dał szans konkurencji w 16-49
- 22:54 Polskie Radio nadaje w Przemyślu program dla Ukrainy na częstotliwości wykorzystywanej dotąd przez RMF Ukraina
- 22:55 Polska reklama mimo wojny urosła do 2,37 mld zł. Internet zwiększa przewagę nad telewizją
- 22:55 Urszula Matysiak z TVP3 Gdańsk prowadzącą „Wstaje dzień” w TVP Info
- 22:55 "Empuzjon. Horror przyrodoleczniczy" - nowa powieść Olgi Tokarczuk
- 22:55 InPost sponsorem strategicznym reprezentacji Polski, logo firmy na strojach treningowych piłkarzy
- 22:56 TVP chce wydać 18,6 mln zł na nową siedzibę w Olsztynie, jedyna oferta jest o 20 proc. droższa
- 22:59 Reklama Shopee: było "Baby Shark", teraz jest "Macarena"
- 23:03 Ruszyła platforma VoD dla Ukraińców. Za projektem stoi Marcin Perzyna
- 23:05 „Polityka” liderem tygodników opinii. „Newsweek Polska” na trzecim miejscu
- 23:49 Polski rynek czeka na DAI. Kiedy rewolucja w reklamie telewizyjnej?
- 23:54 Przepadła uchwała wzywająca Holecką i Olechowskiego do dymisji. "TVP nie realizuje misji"