Tarraya za 2,6 mln zł wypromuje Światowe Forum Miejskie

Agencja Tarraya wygrała przetarg Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej na kampanię public relations 11. sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum WUF11) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa opiewa na kwotę 2,56 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tarraya za 2,6 mln zł wypromuje Światowe Forum Miejskie

Przetarg obejmował przygotowanie i przeprowadzenie kampanii public relations 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego. Kampania ma być dopasowana do potrzeb grup docelowych, ze szczególnym naciskiem na działania informacyjne i edukacyjne, prowadzone w ścisłej współpracy ze współorganizatorami wydarzenia

Agencja będzie odpowiadać za realizację kampanii public relations w Polsce oraz w Europie.

Działania będą podzielone na 3 etapy: przed wydarzeniem WUF11- od momentu podpisania umowy do 24 czerwca br., w trakcie wydarzenia, od 25 czerwca do 1 lipca br. i po wydarzeniu, od 2 lipca do 31 sierpnia br.

Do zadań Tarraya należeć będzie m.in. przygotowanie planu i harmonogramu zaplanowanych działań PR, media relations. Będzie odpowiadać także za propozycje mediów/audycji/programów/podcastów, ustalenie formy i treści najważniejszych przekazów, bieżący kontakt z redakcjami/dziennikarzami, obsługę social mediów, strony internetowej. Ma też na bieżąco wspierać resort w zakresie działań PR w wymiarze ok. 10 godzin miesięcznie, przede wszystkim konsultować założenia i treści tekstów pisanych przez lub na zlecenie ministerstwa, organizować spotkania z mediami itd.

Budżet wynosi 2,56 mln zł netto (bez VAT).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela