Archiwum z dnia 2024.04.24
- 00:00 Raport: tekst Onetu o taśmach Obajtka hitem zasięgowym marca
- 00:10 Szef KRRiT zarzuca prywatnym mediom gigantyczną manipulację wyborcami. „Wojna trzeciego pokolenia UB i AK”
- 00:11 Orange Polska zarobił mniej. Ma 1,4 mln klientów światłowodu
- 00:12 Fundusz Sprawiedliwości najmocniej reklamowano w ZPR Media. Umowy także z WP, RMF FM, RASP i Polsatem
- 00:15 Viaplay zyskuje klientów w Polsce. Ograniczono stratę
- 15:42 Pożyczka konsolidacyjna w Banku Pekao S.A.
- 19:41 Play zmienił nazwę właściciela operatorów
- 20:14 Znów przybyło cudzoziemców pracujących legalnie w Polsce
- 21:08 „Taka jak ja! #Regeneracja” w kampanii kosmetyków Jantar
- 21:10 Orlen zapowiada prawie 5 mld zł dywidendy
- 21:18 Rośnie popularność marek własnych. Ich sprzedaż przekroczyła 50 mld zł
- 21:24 16 nowych kategorii dla reklamodawców TikToka
- 21:28 GPD Health zaczyna obsługę marki Belinal
- 21:28 Vtuber Pepsi Zero wkracza do świata gamingu
- 21:32 LoveBrands Group wypromuje „Cyberdojrzałych” Banku Pocztowego
- 21:38 Nav agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
- 21:41 Oszustwo na kryptowaluty. Kobieta straciła 200 tys. zł
- 21:48 Wojciech Kuśpik laureatem nagrody Meeting Planner Power
- 22:06 Koniec dywidendowej passy Ten Square Games? Tego chce zarząd
- 22:11 Homofobiczny wpis dziennikarza Weszło. Krzysztof Stanowski reaguje
- 22:11 Tesla zwolniła zespół marketingowy
- 22:11 Marketing group director rozstaje się z Allegro
- 22:12 Byli dziennikarze Polska Press z nagrodami. Za stworzenie niezależnych redakcji
- 22:19 Nowy dyrektor Grupy Walk przeszedł z Deloitte
- 22:21 Salesmanago ma nowego prezesa. Błażewicz w radzie nadzorczej
- 22:25 Maja Strzelczyk w zespole Meczyki.pl
- 22:30 Orlen inwestuje w ultraszybkie ładowarki do aut
- 22:30 Jakub Gierszał w nowym thrillerze Netfliksa. Mamy zwiastun
- 22:34 Komisja Europejska kontra TikTok. Postępowanie ws. programu lojalnościowego
- 22:34 Adam Michnik z nagrodą za całokształt twórczości
- 22:38 Nickelodeon ma zmienić właściciela i nazwę
- 22:40 InPost wzmacnia zarząd we Francji i Wielkiej Brytanii
- 22:42 Spotify znów z zyskiem. W górę wpływy i liczba subskrybentów
- 22:43 Nowy polski serial Netfliksa od współtwórcy „Rojstu”. Kiedy premiera?
- 22:45 TVN obsypany nagrodami na międzynarodowym festiwalu
- 22:45 Kampanie wideo w WP Ads
- 22:51 Ta niemiecka sieć ma najtańszy koszyk produktów
- 22:51 Apple TV+ rozmawia z FIFA o nowym turnieju piłkarskim
- 22:54 RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście
- 23:00 Polsat Box wdrożył w dekoderach rozwiązanie z Kalifornii
- 23:09 Portal Wirtualnemedia.pl zaprasza na debatę "Media i ich przyszłość" na Europejskim Kongresie Gospodarczym
- 23:09 TVP ogłasza ofertę reklamową na igrzyska w Paryżu. Gdzie będzie najdrożej?
- 23:10 Nowy serial Polsatu z Małaszyńskim i Ogrodnikiem. Jest zwiastun i data premiery
- 23:10 Z Tomaszem Lisem pożegnał się wspólnik. Został radnym
- 23:12 Na apel byłego dziennikarza TVP Info odpowiedziały dwie osoby. Ile zarabia jego kanał?
- 23:14 TVP3 Kielce przenosi się do nowej siedziby. Znamy szczegóły inwestycji
- 23:16 „Pamiętniki z wakacji” w Czwórce z 266 tys. widzów
- 23:21 Play zadowolony z oferty po fuzji z UPC Polska. Podał liczby
- 23:21 Kolejny transfer z Onetu do Telewizji Polskiej
- 23:25 SkyShowtime rozsyła ważne informacje do subskrybentów w Polsce
- 23:30 Justyna Dobrosz-Oracz z autorskim programem w TVP Info. "Ma być kino akcji"
- 23:35 KRRiT zbadała „19.30”. Wytyka tematy, które pominięto
- 23:36 Rozdano nagrody CMO Awards. Krzysztof Ziewiec z BLIKA z Grand Prix
- 23:54 Joe Biden podpisał ustawę uderzającą w TikToka. Platformie grozi ban w USA