„Taka jak ja! #Regeneracja” w kampanii kosmetyków Jantar

Wystartowała kampania wizerunkowa marki Jantar pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do włosów, odżywkę-wcierkę oraz serum regenerujące. Jest ona jednocześnie opowieścią o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Taka jak ja! #Regeneracja” w kampanii kosmetyków Jantar

Na ten rok marka Jantar zaplanowała wsparcie wizerunkowe regeneracyjnej linii kosmetyków do włosów zniszczonych. Niedawno ruszyła telewizyjna kampania sponsoringowa mająca formę krótkiego spotu. N 

Działania reklamowe obejmą także portale horyzontalne i kobiece, aplikacje promocyjne, platformę YouTube oraz VOD, gdzie oprócz bannerów reklamowych pojawią się materiały animowane. Reklama Jantar będzie również obecna w luksusowej oraz poradnikowej prasie kobiecej.

Bohaterkami pierwszej odsłony kampanii #Regeneracja są trzy kobiety: Justyna - znana również jako Juzia Blond, miłośniczka sportów wodnych; Natalia - instruktorka jogi, która opowiada o swojej pasji i dążeniu do świadomości oraz równowagi; Klaudia - artystyczna dusza, która spełnia swoje marzenia o malowaniu. To one zostały twarzami marki Jantar promując serię kosmetyków do włosów zniszczonych. Łączy je filozofia życia oparta na świadomości i dbałości o siebie na każdym możliwym poziomie.  

- Nieważne, czy jesteś studentką, mężatką, mamą, singielką. Czy realizujesz swoje pasje lub dopiero szukasz swojego miejsca na ziemi. Chcemy, abyś zawsze czuła się z nami dobrze. "Taka jak ja!" to opowieść kobiet dla Kobiet. #Regeneracja to przypomnienie, aby sobie na ten oddech  i odpoczynek bez wyrzutów sumienia pozwolić - mówi Ewa Pisarczyk, brand manager marki Jantar.

Kampania skupia się nie tylko na pielęgnacji włosów, ale również na odkrywaniu własnej siły i piękna. Wideo przedstawiające trzy bohaterki kampanii dostępne jest już na oficjalnym kanale Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, na YouTubea także na Instagramie i Facebooku marki. 

Za strategię komunikacji i koncepcję kreatywną odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Farmona. Za realizację kampanii online odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice, produkcją billboardu sponsorskiego oraz materiałów wideo i zdjęć zajmuje się dom produkcyjny WhoMan Media pod przewodnictwem Grzegorza Łacha. Za zakup telewizji odpowiada Brand Artist. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa