Archiwum z dnia 2025.03.05
- 00:05 Jest nowy chętny do przejęcia stacji TVN
- 00:10 Uchylono uchwałę powołującą Michała Adamczyka na prezesa TVP
- 13:19 Dywan na taras, balkon czy do altany – jak dopasować model do przestrzeni?
- 15:32 zondacrypto reklamowane w Cinema City
- 16:44 Polskie projekty z szansami na SABRE Awards
- 17:42 T-Mobile Polska partnerem głównym Polskiego Związku Tenisowego
- 17:50 „Daj z siebie 1,5%” - zachęca Fundacja Rak’n’Roll
- 18:00 Joanna Czechowska odpowiada za marketing i PR w HR Group
- 18:02 Trójka finalistów nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Club Polska
- 18:26 „Zwolnij, bo się przejedziesz” - Dawid Ogrodnik w ministerialnej kampanii
- 18:35 Dziennikarka pożegnała się z “Faktem”
- 18:45 Bilety kolejnego przewoźnika kolejowego do kupienia na Jakdojade
- 18:50 Inga Songin na strategicznym stanowisku dla regionu Europy Wschodniej w Reckitt
- 18:53 Ewa Gajewska na czele marketingu w Grupie Arche
- 18:57 Szef polskiej redakcji Viaplay z felietonami w „Piłce Nożnej”
- 19:11 Były szef marketingu Onet Premium dyrektorem w Universal Music Polska
- 19:56 KRRiT chce zbadać, co robimy w internecie
- 20:08 Polak na czele komunikacji Unilevera w 27 krajach Europy
- 20:22 Molecular Creative wzmacnia dział kreatywny
- 20:23 Słynny aktor został Polakiem. Obywatelstwo od Andrzeja Dudy
- 21:04 Cinkciarz przegrał w sądzie. Nie odzyska kluczowego statusu
- 21:21 L’Oréal angażuje influencerki do projektu Pro Squad
- 21:27 Grupa ZPR Media upraszcza strukturę. Jeden dział od e-commerce
- 21:28 Kobiety w mediach, reklamach i polityce. Badaczka: nadal traktowane są stereotypowo
- 21:40 Eutelsat zamiast Muska dostarczy internet walczącej Ukrainie?
- 21:42 Polska wódka w Formule 1. Takiej współpracy jeszcze nie było
- 21:55 Agora chce motywować menedżerów. W puli akcje za miliony zł
- 21:56 Erli urosło o dwie trzecie. Co tam kupujemy?
- 22:00 Radiowa Dwójka z nowym cyklem. Rusza "Jazzowy Klub Polskiego Radia"
- 22:20 Menedżerowie wolą sztuczną inteligencję niż pracowników z pokolenia Z
- 22:30 Klątwa wiedzy. Jak uniknąć popularnego błędu w content marketingu?
- 22:35 Meta na nowo walczy z fałszerstwami na Facebooku i Instagramie. Konto odzyskasz na "wideo-selfie"
- 22:35 „Policjanci z sąsiedztwa” wracają do Telewizji WP. Rusza nowy sezon
- 22:38 Sklepy i producent z karą za zmowę cenową. Mają zapłacić miliony zł
- 22:40 Niebawem trzy nowe kanały muzyczno-rozrywkowe po polsku
- 22:45 Dzieci w sieci wciąż niedostatecznie chronione. To wyzwanie także dla branży marketingowej
- 22:48 Republika liderem, ale to wPolsce24 zyskało najwięcej. Dobry luty dla TVP Info
- 22:50 Z Polsat Café do rady programowej TVP? Znamy listę kandydatów
- 22:55 Eksperci oceniają ramówki dużych stacji. "Znaczące zmiany w TVN"
- 23:04 Były szef wideo w naTemat otwiera swoje studio podcastowe
- 23:40 Play też wyłączy starszą sieć. Na początek w tych województwach
- 23:45 Grupa Pracuj znów na zakupach. Przejmuje Kadromierz
- 23:52 Instagramowe rolki w osobnej aplikacji? Nowy pomysł na konkurowanie z TikTokiem
- 23:53 Szef KRRiT służbowo na zaprzysiężeniu Trumpa. Będzie zawiadomienie do prokuratury
- 23:55 Była korespondentka Polsatu i TVP startuje na YouTubie. Rozmowy o zdrowiu i rozwoju