Archiwum z dnia 2025.05.12
- 00:50 Znamy zwycięzców 16. edycji "Tańca z gwiazdami"
- 17:04 Fundacja na rzecz Nauki Polskiej potrzebuje agencji PR
- 17:27 ZAiKS wręczył swoje nagrody
- 17:44 Burger King stanie przed sądem za „gigantyczne” Whoppery w reklamach
- 18:31 T-Mobile w reklamach Magenta Biznes pokazuje historie przedsiębiorców
- 18:51 Tomasz Szurawski rozwinie biznes agencji Lighthouse
- 18:52 New Balance w reklamach ogłasza święto koloru szarego
- 18:58 Nowy manager w Wirtualnej Polsce. Wcześniej w RASP
- 19:02 Zondacrypto na dłużej z Rakowem Częstochowa
- 19:45 Katarzyna Kamińska na kierowniczym stanowisku w Pfizer
- 19:50 Nowy manager w dziale reklamy Bonnier Business Polska
- 19:51 Nowa kampania wizerunkowa Interii
- 20:29 U wydawcy Gońca dyrektor finansowy
- 22:16 „Detektywi” wrócą jesienią do TVN. Ilu widzów oglądało serial TVN?
- 22:25 Nie tylko klinek. Piątnica rusza z nową kampanią
- 22:30 Havas Media z kampanią Kia Polska
- 22:35 „Wybieram Rodzinę”. Związek Dużych Rodzin Trzy Plus chce trafić do młodych
- 22:40 Julia Żugaj twarzą kampanii Barbie. "Doskonale oddaje wartości, które łączą ją z marką"
- 22:41 Kto jest faworytem Polaków? Wyniki badania popularności kandydatów na prezydenta
- 22:55 InPost w kolejnym kraju będzie dostarczał następnego dnia. Ma nową umowę
- 23:03 CCC i HalfPrice sprzedają więcej. Tyle sklepów otworzono przez rok
- 23:10 Specjalny koncert dla Kołaczkowskiej. Wystąpią artyści związani z Radiem Nowy Świat
- 23:11 OpenAI szykuje się do wejścia na giełdę. Negocjuje jak podzielić zyski
- 23:20 Czy Radio ZET pójdzie śladem RMF FM? Jasna deklaracja ws. rozszczepiania programu
- 23:21 Sprzedaż dzienników w dół o ponad 10 proc. „Gazeta Wyborcza” z mniejszą przewagą nad „Rzeczpospolitą” i „DGP”
- 23:25 Właściciel TVN bliski wydzielenia kanałów telewizyjnych
- 23:30 ZUS PUE jest tak dziwny, że w końcu go zmieniają. “Portal wymaga dużych i gruntownych zmian”
- 23:30 Jakie były różnice między exit poll a oficjalnymi dane PKW? "To chyba najlepszy wynik w historii"
- 23:35 Kanał AXN Spin znowu zmieni profil? „Jesteśmy otwarci na testowanie”
- 23:35 Finisz kampanii prezydenckiej. Mentzen niepokonany w social mediach, ale liderem zasięgów kto inny
- 23:38 Szef Instagrama zeznał w procesie Mety. Oto, co naprawdę myśli o tym biznesie
- 23:44 Te stacje mają najwięcej słuchaczy. Radio ZET już nie rośnie, tracą Jedynka i TOK FM
- 23:45 Bez Obajtka i wyborów budżet reklamowy Orlenu skurczył się o ponad połowę
- 23:50 Była zapowiedź, jest casting. TVN szuka nowych „Zdrajców”
- 23:50 Z holdingu energetycznego Solorza odchodzi prezes
- 23:53 "Kochaaaaani" i czerwone korale. Jak Joanna Senyszyn została gwiazdą kampanii
- 23:53 GroupM połączy swoje agencje. Będą duże zwolnienia