Archiwum z dnia 2025.07.30
- 00:15 „Vogue” wydrukował zdjęcia modelki z AI. Nowa era w modzie?
- 00:20 Ministerstwo tłumaczy, po co mObywatel zbiera nasze dane. To reakcja na dezinformację
- 00:40 Krzysztof Ibisz obok Sary James w nowej reklamie PKO BP. "Puszczenie oka do dorosłych"
- 00:45 To już oficjalne. Tomasz Pietryga nowym redaktorem naczelnym „Dziennika Gazety Prawnej”
- 00:50 UOKiK nie zostawia suchej nitki na dostawcach paczek. „Ekościema” w reklamach Allegro i InPostu?
- 00:51 Gwiazda "Euforii" w reklamie dżinsów wywołała skandal. Oskarżenia o skrajną propagandę
- 00:52 Sławosz Uznański-Wiśniewski w mediach po powrocie z kosmosu. Czy sukces może stać się memem?
- 00:52 Serwis X z weryfikacją wieku w Wielkiej Brytanii. Zmiany dotknęły też Polskę
- 00:53 Przeprowadzka „Milionerów” do Polsatu. Urbański na czele konwoju, który przejechał obok siedziby TVN
- 00:55 Świrski pogodził się z dymisją. Wbija szpilki nowej szefowej KRRiT
- 00:56 Karnowscy i Ogórek z orderami. Za co odznaczył ich Andrzej Duda?
- 00:57 Setki milionów dla twórców. Dzięki nowej opłacie od smartfonów i telewizorów
- 01:00 Polski serwis piłkarski zwalnia dziennikarzy. Koniec kanału na YouTube
- 18:10 Maciej Popiołek po ponad 7 latach odchodzi z Verseo
- 18:23 Agencja Starship zajmie się programem muzycznym Jägermeister
- 18:24 Plush liderem wśród telekomów na TikToku
- 18:27 Agent GPT zrobi zakupy w Lisek.App
- 19:21 Tak Jet Line uczci pamięć Powstańców Warszawskich
- 19:21 MediaMarkt Polska z nowym commercial directorem
- 19:33 „Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie
- 20:16 Najstarsza w Europie telewizja muzyczna wchodzi na niemiecki rynek
- 20:34 Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media
- 20:42 Caffè Vergnano zaprasza do celebracji chwil z kawą
- 21:19 Onet, TVN 24 i Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórcze w czerwcu
- 21:19 Besim Fashion&Media wystartowało z podcastem „miumagFILES”
- 21:22 Tym politykom ufamy najbardziej. Hołownia wypadł gorzej od Kaczyńskiego
- 22:00 "Rzeczpospolita" ze specjalnym dodatkiem w rocznicę Powstania Warszawskiego. Bezpłatne egzemplarze w stolicy
- 22:10 Dawtona po raz trzeci na Pol’and’Rock Festival
- 22:17 Valkea Media z komunikacją kampanii wellnessowej Oriflame
- 22:20 Nowa szefowa przekłada obrady KRRiT
- 22:22 "Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka…" Poruszająca kampania Fundacji Itaka
- 22:44 Śledztwo prokuratury ws. sporu Solorza z dziećmi. Miliarder zabrał głos
- 23:20 Wydawca tej gazety narzeka, ale zarabia coraz więcej
- 23:27 Republika zapowiadała „taśmy Tuska". Jest śledztwo prokuratury
- 23:29 Spadła liczba abonentów Canal+. Przychody w Polsce rosną
- 23:29 YouTube ratunkiem dla polskich mediów? Zarabiają tam coraz więcej
- 23:29 Alkohol z kolejnym ostrzeżeniem. Ta informacja ma być w reklamach i na butelkach
- 23:30 Abonament i propagandowa maczuga, czyli media publiczne po polsku [FELIETON]
- 23:31 Glapiak łagodniejszą szefową KRRiT niż Świrski? „Zmiana na lepsze”
- 23:33 AI i przejęcia popłaciły. Instytut Monitorowania Mediów z większym zyskiem
- 23:35 Po wyborach newsy mniej się klikają. Liderem nadal Onet
- 23:40 „Kwiatki polskie” nie w każdą niedzielę. Kiedy program wraca na antenę?
- 23:40 Nie żyje fotoreporter Tomasz Radzik
- 23:43 Komiks o Kaczorze Donaldzie szybko zniknął ze sprzedaży. W „dymkach” mnóstwo błędów
- 23:50 To on zastąpi Urbańską. Debiut trenera w "The Voice Kids"