Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która zdobyła zleceniew wyniku przetargu prowadzonego na przełomie kwietnia i maja b.r.To już druga kampania Hand Made dla wody Arctic, agencjazrealizowała działania komunikacyjne dla tej marki również wubiegłym roku.
Celem tegorocznej kampanii wody Arctic jest podkreślenie jejnaturalnego pochodzenia oraz orzeźwienia, które wpisane jest watrybuty marki. Dodatkowo komunikacja mocno eksponuje wizerunekmarki Arctic (świat glamour, sukces, aspiracyjność). Na potrzebykampanii przygotowany został nowy, 30-sekundowy, spot telewizyjny.Akcja spotu osadzona jest w świecie mody, a woda przedstawionazostała jako sprawdzony sposób na naturalne, arktyczne orzeźwieniei pobudzenie w chwilach, gdy dopada nas zmęczenie i pragnienie.
Kampania prowadzona jest głównie w TVN i Polsacie. Planowaniemediów przeprowadził dom mediowy MindShare.

Metryka
Hasło reklamowe: Twoja natura. Twoja woda.Klient: Hoop S.A. (Arctic)Agencja: Hand MadeBranża: FMCGTyp kampanii: wizerunkowaTermin: czerwiec - bez podania terminu zakończeniaGrupa docelowa:Dom mediowy: MindShareDom produkcyjny: TangoManager projektu: ze strony klienta - Hoop S.A.: Elżbieta Mudź,Marcin KubajczykArt director: Agnieszka TrzeciakCopywriter: Marcin Palarczyk, Agnieszka TrzeciakAccount: Artur Lalewicz.











