Artur Żmijewski reklamuje pożyczkę z obniżonym oprocentowaniem w Kasach Stefczyka (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania z udziałem Artura Żmijewskiego reklamująca pożyczkę w Kasach Stefczyka. Akcję przygotowały firmy Apella i Ursa Major.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania reklamowa pożyczki w Kasach Stefczyka obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat News, Czwórka, stacje obsługiwane przez Atmedia), radio (Radio ZET, RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX), prasę („Uważam Rze”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Fakt”, „Super Express”, „Przegląd Sportowy”, „Sport”) oraz internet (bannery w serwisach poszczególnych Kas zrzeszonych w grupie SKOK). Akcja będzie prowadzona do 11 listopada.

Poprzednia kampania pożyczki w Kasach Stefczyka z udziałem Artura Żmijewskiego była prowadzona we wrześniu (przeczytaj więcej i obejrzyj tamten spot).

Kreacją reklam i zakupem mediów do bieżącej akcji zajęła się agencja Apella, a produkcją spotów - firma Ursa Major.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji