SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,3 mln widzów „Na ratunek 112”. Polsat wygrywa z konkurencją

Drugi sezon „Na ratunek 112” gromadzi średnio 1,29 mln widzów, o 290 tys. osób więcej niż początek pierwszego pokazywanego jesienią ub.r. Polsat w czasie emisji docu-soap jest liderem rynku telewizyjnego.

Article

Wiosenny sezon „Na ratunek 112” na antenie Polsatu pokazywany jest w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia odcinków produkcji, pokazanych do 23 marca br., wyniosła 1,29 mln osób, co przełożyło się na 13,97 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,43 mln oglądających, zgromadził odcinek serialu z 9 marca br.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej paradokument obniża widownię swojego pasma o 150 tys. widzów. Wówczas stacja pokazywała w tym czasie produkcję „Malanowski & partnerzy”, którą w okresie od 1 marca do 20 kwietnia ub.r. śledziło średnio 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 15,86 proc. udziału w 4+.

Z kolei początek pierwszego sezonu „Na ratunek 112”, pokazywany jesienią ub.r., śledziło średnio 1 mln osób, co przełożyło się na 13,91 proc. udziału w 4+, 14,15 proc. w 16-49 oraz 14,17 proc. w 16-59. Oznacza to, że paradokument zyskał 290 tys. widzów, ale jego udziały niemal się nie zmieniły.

Polsat w paśmie nadawania nowego paradokumentu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 11,83 proc., nadająca w tym czasie serial „Złote serce” i „Przepis dnia”. Dalej plasują się: TVN (10,36 proc.; „19+”) i TVP2 (5,04 proc.; „O mnie się nie martw”, „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz kabarety).

Wśród widzów w grupie 16-49 liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka. W grupie 16-59 lat pierwszy jest TVN, drugi - Polsat, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.

„Na ratunek 112” to docu-soap, opowiadający o pracy dyspozytorów Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Producentem paradokumentu jest Tako Media.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,3 mln widzów „Na ratunek 112”. Polsat wygrywa z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamcio
Ale te programy mnie wkurzają szczególni ten ani ładu ani składu.Młodzi lekarze najlepsi przynajmniej tam to na serio jest xd
odpowiedź
User
Olaf
No, duża oglądalność. Polsat wyraźnie dobrze sobie radzi z tego typu formatami. Nawet sam na ratunek od czasu do czasu oglądam i to wciąga.
odpowiedź
User
Kacper
@kamcio: Akurat programy "bez ładu i składu" to domena TVN.
odpowiedź