SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,4 mln widzów „Rozmów w toku”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze odcinki nowej serii talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” obejrzało średnio 1,41 mln widzów, co dało TVN trzecie miejsce w grupie wszystkich widzów i pierwsze w grupie 16-49. W tym sezonie program zyskał nowe studio i oprawę graficzną.

fot.: TVN / Agnieszka Wojtuń / Green Carrot Article

Nowe odcinki „Rozmów w toku” nadawane są w TVN od 9 lutego br. w dni powszednie o godz. 16.00. Pierwsze pięć odcinków nowej serii obejrzało średnio 1,41 mln osób, co przełożyło się na 13,95 proc. udziału w grupie 4+ i 17,87 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi w zeszłym tygodniu wyemitowany został 9 lutego br. Przyciągnął on przed ekrany 1,53 mln osób.

Topowe odcinki „Rozmów w toku”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

09-02-2015

1 534 527

14,60%

10-02-2015

1 532 641

15,09%

11-02-2015

1 474 111

14,32%


Dla porównania, w całym sezonie jesiennym (w okresie od 1 września do 28 listopada ub.r.) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 1,12 mln widzów przy udziale wynoszącym 14,04 proc. w grupie 4+ i 16,49 proc. w 16-49.

W paśmie nadawania programu TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku. Pierwszy jest Polsat z udziałem na poziomie 16,70 proc., emitujący w tym czasie „Wydarzenia”, „Prognozę pogody”, „Interwencję” oraz „Malanowskiego i partnerów”. Przed TVN plasuje się jeszcze TVP1 (15,84 proc.; „Wspaniale stulecie”). Natomiast zdecydowanie słabiej wypada TVP2 (3,98 proc.; „Panorama”, seriale).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest już liderem rynku, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka oraz Dwójka.

Widownia talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

1 684 594

16,70%

14,05%

TVP1

1 597 391

15,84%

8,80%

TVN - RWT

1 407 144

13,95%

17,87%

TVP2

401 933

3,98%

4,55%


 „Rozmowy w toku” oglądać można w dni powszednie o godzinie 16.00 na antenie TVN. Od 9 lutego br. program ma nowe studio i oprawę graficzną (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów „Rozmów w toku”. TVN liderem w grupie komercyjnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mateusz
nie podoba mi się nowe intro
13 11
odpowiedź