SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,56 mln zł wpływów z 'Reklamy Dzieciom'

Telewizja Polska zebrała 1,56 mln złotych w ramach tegorocznejedycji akcji "Reklama Dzieciom". Dochód z niej zostanie podzielonymiędzy ubiegające się o pomoc instytucje, organizacje istowarzyszenia zajmujące się wsparciem najmłodszych.

Charytatywny blok reklamowy nadany został w Wigilię przedgłównym wydaniem "Wiadomości". Tradycyjnie był to jedyny blokreklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej, a za udział wnim sponsorzy akcji zapłacili specjalną cenę. Koszt 30-sekundowegospotu w tym bloku był wyższy od ceny reklamy w tym samym paśmie wpozostałe dni grudnia i wynosił 150 000 zł.

Tegoroczny dochód z akcji podzielony zostanie między instytucjei organizacje, które złożą do 31 grudnia br. odpowiedni wniosek wBiurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Lista beneficjentówzostanie ogłoszona w pierwszym kwartale 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: 1,56 mln zł wpływów z 'Reklamy Dzieciom'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl