SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,82 mln widzów finału „Hit Hit Hurra!”. Wszystkie odcinki oglądało 1,06 mln osób

Nowy talent-show „Hit Hit Hurra!” oglądało średnio 1,06 mln osób. TVP1 w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,64 mln zł.​ - Program wróci wiosną, ale w innym paśmie, prawdopodobnie w sobotę po "Teleexpressie" - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.

Dziecięcy talent-show „Hit Hit Hurra!” na antenie TVP1 pokazywany był w środy o godz. 20.30, w okresie od 7 września do 30 listopada br., a finał pokazano w piątek 9 grudnia. Średnia widownia programu wyniosła 1,06 mln osób, co przełożyło się na 6,75 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą widownię, wynoszącą 1,82 mln oglądających, zgromadził finał „Hit Hit Hurra!”. Drugie miejsce zajął pierwszy odcinek programu, który śledziło 1,42 mln osób.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

TOP4

Start

Koniec

AMR

SHR %

09-12-2016

20:29:53

21:55:46

1 821 305

12,09%

07-09-2016

20:29:48

21:49:48

1 418 103

9,61%

19-10-2016

20:30:21

21:40:28

1 078 817

6,78%

12-10-2016

20:31:32

21:41:36

990 739

6,33%

TVP1 w paśmie nadawania „Hit Hit Hurra!” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 25,47 proc., nadająca w tym czasie gł. medyczne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”. Drugi był Polsat (8,93 proc.; gł. „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i filmy fabularne), a trzeci - TVN (8,53 proc.; gł. „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Azja Express”).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

3 982 224

25,47%

1 271 661

20,70%

2 166 863

23,58%

Polsat

1 396 843

8,93%

744 033

12,11%

953 591

10,38%

TVN

1 334 473

8,53%

701 305

11,42%

921 733

10,03%

TVP1 - Hit Hit Hurra!

1 055 502

6,75%

270 273

4,40%

483 206

5,26%

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków formatu wyniosły 3,64 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Analizując wyniki „Hit Hit Hurra!” mamy materiał do przemyśleń. Odcinki pierwszy i ostatni miały świetne wyniki, ale chwilami program wypadał poniżej oczekiwań. Ciągłość emisji została zakłócona meczami Legii w Lidze Mistrzów, a dla nowego formatu to największy cios - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

- „Hit Hit Hurra!” powróci wiosną 2017 roku, ale w nieco zmienionej formule. Chcemy dodać programowi element rywalizacji. Telewizja to przede wszystkim pasmo i przyzwyczajenia widza. Dlatego poszukamy dla talent-show nowej pory emisji, która będzie odzwierciedlać familijność - podkreśla Jacek Kurski.

„Hit, Hit Hurra!” to talent-show, którego uczestnicy mają od 9 do 16 lat. W 12 kolejnych odcinkach widzowie będą mogli podziwiać występy wokalistów, którzy zaśpiewają największe przeboje muzyczne przy akompaniamencie orkiestry, a także wystąpią w duetach z polskimi i zagranicznymi gwiazdami. W jury zasiadają: Edyta Górniak, Hirek Wrona oraz Bartek Caboń. Prowadzącymi są Artur Orzech i Marta Zalewska.

Pierwszą edycję muzycznego programu wygrała 14-letnia Alicja Szemplińska, która nagrodę główną w wysokości 20 tys. złotych postanowiła przekazać do Gimnazjum Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Ciechanowie. Zwyciężczyni otrzymała od jury również nagrodę specjalną - warsztaty w Los Angeles z Sethem Riggsem.


fot. tvp

O tym, że Telewizja Polska jest zadowolona z misyjnego charakteru „Hit Hit Hurra!” i zamierza kontynuować talent-show informowaliśmy już w listopadzie. Kolejna edycja audycji nie trafi już do środowego prime-time’u. Prezes Kurski ujawnia, że program można będzie oglądać prawdopodobnie w sobotnie popołudnia - po „Teleexpressie”.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,82 mln widzów finału „Hit Hit Hurra!”. Wszystkie odcinki oglądało 1,06 mln osób

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Jak mawia pewien stary kawaler z Żoliborza skala porażki Kurwizji jest: porażająca. :)
Patrząc na tabele można za wodzusiem rzec: jest to oczywista oczywistość.
Jak mawia Kruk : coś tam, coś tam nie udało się :D
A jak mawia Trotyl/Gmyz: może to niechrześcijańskie - ale jakie miłe przy porannej kawie czytać taki news :D :D :D
odpowiedź
User
Biko
Klęska TVP... program jest strasznie drogi i nie bilansuje go średnio 900 ludzi przed telewizorem. Kolejna porażka publicznej przekuwania w sukces... "a gdy Totanic tonął to też orkiestra grała..."
odpowiedź
User
Hi, hi, kura...
... i Perzyna nie pomoże jak kura przebrana w kapitański mundur okrętem dowodzi...
odpowiedź