SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1 milion flag już rozdanych

W dniu wczorajszym marka Tyskie rozdała w gazetach lokalnych milion flag dla kibiców w całej Polsce.

W związku ze zbliżającymi się wielkimi krokami Mistrzostwami Świata w piłce nożnej, wczoraj rozpoczęła się akcja piwa Tyskie rozdawania flag kibica, które zostały dołączone do czołowych dzienników regionalnych w całej Polsce.

Dzienniki z darmowymi flagami zostały wykupione już o godzinie 10:00, a w niektórych regionach kraju nawet o godzinie 7:00 - podano w komunikacie.

- Nasza kampania jest w tym sezonie szczególna. Pokazujemy polskim kibicom wyjątkowe sposoby kibicowania w różnych państwach, pokazujemy to, co dla swoich drużyn robią inne narody. Takie niezwykłe sposoby wspierania sportowców pomagają im wygrywać. Marka Tyskie chce, aby każdy w Polsce miał wyjątkową możliwość kibicowania - również i Ci, którzy nie pojadą do Niemiec. Dlatego też rozdaliśmy prawie milion flag, licząc na to, że zostaną one wywieszone w oknach lub na balkonach na znak wsparcia naszej Reprezentacji - powiedział Tomasz Kanton, specjalista ds. PR z Kompanii Piwowarskiej SA.

 Mimo, że uszytych zostało milion flag, to nie wystarczy ich dla wszystkich zainteresowanych. Marka Tyskie sięgnęła więc do żelaznych rezerw.
- Wszyscy, którzy nie zdążyli kupić dziennika w swoim regionie i nie odebrali flagi kibica będą mieli ostatnią szansę. Już w najbliższy piątek, 09 czerwca, w Warszawie od godz. 15.00 rozpocznie się akcja rozdawania flag w specjalnie do tego celu ustawionym namiocie, przy skrzyżowaniu al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej. Również w piątek ostatnia partia 160 tysięcy flag będzie dystrybuowana wraz z "Przeglądem Sportowym" - dodaje Tomasz Kanton.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1 milion flag już rozdanych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl