SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

10,5 mln osób oglądało finał mundialu Niemcy-Argentyna

Średnio 10,5 mln widzów śledziło w niedzielny wieczór finał Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii, w którym Niemcy pokonali Argentynę. Był to najchętniej oglądany mecz tegorocznego mundialu.

fot. Shutterstock.com Article

Mecz finałowy Niemcy-Argentyna transmitowany był w niedzielę 13 lipca od 21.00 na antenach TVP1 i TVP Sport. Spotkanie, które zakończyło się wynikiem 1:0 dla Niemiec (gol padł podczas dogrywki), obejrzało na antenach TVP1 i TVP Sport średnio 10,49 mln osób. Przełożyło się to na 66,20 proc. udziału w rynku obu anten - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment. Łącznie spotkanie choć przez minutę zobaczyło 15,85 mln widzów.

>>> Mecze mundialu hitem w sieci. Oglądano je 5,5 mln razy

Dzień wcześniej TVP2 i TVP Sport pokazywały mecz o 3. miejsce, w którym Holandia pokonała Brazylię 3:0. Spotkanie to śledziło 5,96 mln widzów przy udziale wynoszącym 49,86 proc. Łączny zasięg tego meczu wyniósł 10,33 mln oglądających.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Godz.

Mecz

Wynik

Stacja

AMR

SHR%

RCH

Mecz o 3. miejsce

12-07-2014

22:00

Brazylia-Holandia

0-3

TVP2/TVP Sport

5 964 798

49,86%

10 335 563

Finał

13-07-2014

21:00

Niemcy-Argentyna

1-0

TVP1/ TVP Sport

10 494 715

66,20%

15 847 923

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 10,5 mln osób oglądało finał mundialu Niemcy-Argentyna

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Tja... od kiedy w Polsce mieszka 60 mln. ludzi?
39 26
odpowiedź
User
pavv
@fadasdsad
Ja przynajmniej potrafię liczyć w przeciwieństwie do Ciebie... więc kto jest większym debilem. Polska ma 37 mln. ludzi. Odejmując niemowlaki, 2/3 połowę kobiet i dzieci do lat 5-ciu oglądalność zasięgowa wynosiła 6 mln. z czego oglądalność rzeczywista - czyli od początku do końca oscylowała wokół 2 mln. Proste? Proste!
43 17
odpowiedź
User
jurek
Do pavv: Ktoś kto nie odróżnia udziału w rynku (SHR) od oglądalności (AMR) zamiast tego portalu powinien sobie grac w Tibię lub łazić na onet.pl.
15 32
odpowiedź