SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10 agencji chce przygotować polski odpowiednik spotu "Mistakes"

Do przetargu Ministerstwa Infrastruktury na przygotowanie polskiego odpowiednika spotu "Mistakes" zgłosiło się 10 agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Grupa Eskadra, Aplan Media i dsk.

Article

Przetarg dotyczy przygotowania polskiego odpowiednika nowozelandzkiego spotu dotyczącego nadmiernej prędkości pn. „Mistakes", który powstał na zlecenie WAKA KOTAHI NZ Transport Agency.

Zleceniem resortu infrastruktury zainteresowanych jest 10 firm, które złożyły oferty w przetargu. Są to: Ostro Bartłomiej Osses (oferta z ceną 288 tys. zł), Electronic Art (376,4 tys. zł), Aplan Media (342,1 tys. zł), Grupa Eskadra (399,8 tys. zł), Agencja reklamowa dsk (362,9 tys. zł), Brand New Heaven (415 tys. zł), Artcore (308,2 tys. zł), PCFE (356,7 tys. zł), Keino Grupa (234,4 tys. zł) i Fabryka Komunikacji Społecznej (350 tys. zł).

Wybrana firma zajmie się także zaplanowaniem i przeprowadzeniem działań o charakterze promocyjnym w internecie spotu (w szczególności w serwisach i mediach społecznościowych). Ich celem ma być kształtowanie świadomości oraz zachęcenie odbiorcy do przestrzegania przepisów ruchu drogowego w zakresie obowiązujących limitów prędkości jazdy, dostosowania tej prędkości do warunków ruchu oraz udzielania pierwszeństwa przejazdu.

Zwycięska firma będzie pracować dla Ministerstwa Infrastruktury przez 6 miesięcy. Budżet wynosi 422 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: 10 agencji chce przygotować polski odpowiednik spotu "Mistakes"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl