111 projektów nominowanych w konkursie Złote Spinacze. Najwięcej z 38 Content Communication i K+ Group

Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
111 projektów nominowanych w konkursie Złote Spinacze. Najwięcej z 38 Content Communication i K+ Group

Nominowane projekty będą walczyły o nagrody w drugim etapie konkursu, który odbędzie się w listopadzie. W kategoriach głównych i sektorowych jurorki oraz jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Związek Firm PR, organizator konkursu, przeprowadzi ranking nagrodzonych podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Laureatów tegoroczne tych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 9 grudnia 2024 r.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu Złote Spinacze.

Złote Spinacze 2024 – lista nominowanych 

Kategorie główne:

PR korporacyjny

Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

Mamy na to dane! Otodom bada mieszkaniowe szczęście Polaków / Linkleaders, Otodom, Polityka Insight, SWPS Innowacje, IQS

5G Bardziej – promocja nowego standardu sieci od T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

PR produktu

Czy AI zabierze nam pracę? Launch "Klasy AI" by Samsung / dfusion communication, Samsung

Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers

Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+

„Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie” / Agencja Przestrzeń, OLX Polska

Issue management i komunikacja kryzysowa

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

„Wchodzę do banku 16:55” – kryzys przekuty w sukces marki / mBank

Pomoc poszkodowanym z OC / UNIQA Polska

Advocacy i Public Affairs

Ogólnopolski Program Zwalczania Chorób Infekcyjnych / PRCN

Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy

Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych

Kampania społeczna

CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear 
Communication Group, K+Group

PR pro bono

Kampania profrekwencyjna: „To Twój wybór” / OneMulti, Inicjatywa Głos Kobiet

Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

Z dwóch stron muru – działania PR wokół wystawy w POLIN / Saatchi & Saatchi, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, MSL, Prodigious, Zenith, 
Leo Burnett

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa - Jesteśmy Razem

Etex – Nasz Wspólny Dom / WeCom PR, Verbum, 81/82, Etex Poland

Prosto, prościej, najprościej :) / ING Bank Śląski, MOSQI.TO

Event komercyjny

Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT / Targi w Krakowie

Maraton z Misją od Nationale-Nederlanden / Nationale-Nederlanden, Aponadto

Akademia Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING / Burson, ING Bank Śląski, GONG

Event społeczny

Zastygliśmy na Dworcu Centralnym / Fundacja ERBUD

NATO x GAMING: pierwszy w historii sojuszu turniej gamingowy / Planet Partners, M&C Saatchi London

Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci 2024 / Fundacja Stars4Stars, Stowarzyszenie 126Evolution, Nice1 Agency, TTAge

Launch produktu, usługi lub firmy

EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts

3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska

Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice

ESG, Sustainability i CSR Communications

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska

Kampania społeczna „Dom zaczyna się od serca” / K+Group, Pepco

Fishing For Data / Publicis

PR miejsca, miasta lub regionu

LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi

Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia

Gabinet Porcelanowy – nowa wystawa Zamek Królewski na Wawelu / Zamek Królewski na Wawelu Państwowe Zbiory Sztuki

Social media

Kampania „CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu” / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało, On The Wave

Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR

Influenserzy (Ba!)roku / Altavia Kamikaze + K2

Business-to-Business PR

Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia

Są biura i jest Studio-nowa definicja przestrzeni biurowych / K+Group, Spółka biurowa Skanska, White Bits

Palo Alto Networks dla cyberbezpieczeństwa w Polsce / Monday Agencja Komunikacji

Komunikacja z rynkiem finansowym

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

Media relations

Kosmiczny „game changer” polskich inżynierów / Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, Polska Agencja Kosmiczna

#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR

„Tysiące historii o drugim życiu”. 15-lecie Fundacji DKMS / M&CC, Fundacja DKMS

Employer Branding

Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom / Linkleaders, mBank

WYWARZONE DUETY, kampania pokazująca siłę współpracy pokoleń / Carlsberg Polska

Wiemy, że dobre decyzje bywają nieoczywiste #UNEXPECTEDJOBS / Bank BNP Paribas, Be About Hybryd Agency

Content marketing – branded content

Hej, IKEA! Ty naprawdę jesteś Made in Poland? / Walk PR, IKEA Retail

Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever

Roweroterapia / GetHero, Decathlon, Przestrzeń

Custom Publishing

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

Włączamy różnorodność. Pierwszy raport DEI WBD w Polsce / SEC Newgate CEE, TVN Warner Bros. Discovery`

Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci / Biedronka

Walka z dezinformacją

Kampania Poranek PO / PRCN

Wbrew pozorom. ESET demaskuje oszustów w cyberprzestrzeni / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

#ZmieniamyNarracje o osobach z doświadczeniem uchodźczym / Walk PR, IKEA Retail

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

Aukcje Allegro dla WOŚP / MSL, Allegro

Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts

Finanse

Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear 
Communication Group, K+Group

Świat Bardziej Love – Ulepszamy Walentynki / VeloBank, ZOOM bsc

Fishing For Data / Publicis

Uroda, higiena i wellness

Launch gamy MELA B3 od marki La Roche-Posay / LoveBrands Group, L'Oréal, Polot Agency, 2koma7

Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever

L’Oréal: z ikony branży kosmetycznej do lidera beauty-tech / Publicis Consultants, L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Moda i styl życia

#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR

LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

Sektor spożywczy

Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers

Polska Izba Miodu – liderem opinii / Weber Shandwick

3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska

Kultura i media

Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia

Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+

BookTok czyli moda na czytanie prosto z TikToka / 24/7Communication, TikTok Polska

Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych

Medycyna i zdrowie

Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia

Lecz się odpowiedzialnie – stop nadużywaniu antybiotyków / ENMEDICA CONSULTING

MAMY czas na zdrowie / Weber Shandwick, Haleon Polska

Sport, turystyka i rekreacja

„Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” / 38 Content Communication, Novotel Warszawa Centrum

„Tak jak lubisz. Bezpośrednio” – rezerwacje bez pośredników / Q&A Comms, Profitroom

Paryż 2024 – igrzyska na Maxa w Eurosporcie / Eurosport Polska, United PR

Decathlon Challenge / GetHero, Decathlon, Przestrzeń

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa - Jesteśmy Razem

Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR

O rynku mieszkań inaczej: emocje i dane w jednym stały domu / Linkleaders, Otodom

Przemysł i infrastruktura

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

Różnorodny Corning: Łączymy ludzi, niezależnie od różnic / Corning Optical Communications, MJCC

Inżynierki 4.0 / Omega Communication, Siemens

Motoryzacja i transport

AlcoSense – stop nieświadomej nietrzeźwości / SAROTA PR

Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska

Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice

NGO i sektor publiczny

CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

Kampania społeczna Szlachetnej Paczki 2023 / Stowarzyszenie WIOSNA, Hand Made, ISTV Media

Kategorie specjalne:

Kreatywność

Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” / 180heartbeats + JUNG v MATT, monday comms

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

Z dwóch stron muru – działania PR wokół wystawy w POLIN / Saatchi & Saatchi, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, MSL, Prodigious, Zenith, 
Leo Burnett

Influenserzy (Ba!)roku / Altavia Kamikaze + K2

Fishing For Data / Publicis

Efektywność

Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy

CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych

Research&Insight

Debiutanci '23 / Profeina, Lata Dwudzieste

Platforma GdzieJakiBiznes.com od Mastercard / Mastercard, Solski Communications

Fishing For Data / Publicis

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów