SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

12,4 mln zł budżetu w przetargu Enea na sponsoring i eventy

Agencje Berm, Silver Plate i inne walczą o 12,39 mln zł budżetu w przetargu spółki Enea na wybór firmy wspierającej spółkę w zakresie marketingu sponsoringowego i działań eventowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych w zakresie promocji marki Enea, promocji ofert produktowych, komunikacji marki, działań PR, realizacji działań promocyjnych podczas wydarzeń sponsorowanych przez Enea, organizacji konferencji i spotkań dla klientów biznesowych.

Oferty w tym postępowaniu złożyły: Berm (z ceną 2,64 mln zł), Silver Plate (2,28 mln zł), Todo (3,04 mln zł), oraz konsorcjum EventSystem i Estella (1,69 mln zł).

W ramach świadczonej obsługi kompleksowej w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych wybrane agencje będą wykonywać usługi dostosowane do aktualnie prowadzonych przez spółkę działań i kampanii. Będą odpowiadać m.in. za przygotowywanie koncepcji, organizację i kompleksową realizację eventów skierowanych do klientów z segmentu B2C i B2B, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Zajmą się również wsparciem realizacji działań spółki z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.

Enea planuje wybór maksymalnie 3 agencji, z którymi podpisze tzw. umowy ramowe. Łączny budżet tych kontraktów ma wynieść 12,39 mln zł. Umowa zostanie zawarta na 2 lata.

 

Dołącz do dyskusji: 12,4 mln zł budżetu w przetargu Enea na sponsoring i eventy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl