SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

12 proc. sprzedanych w 2013 r. laptopów stanowiły urządzenia ultraprzenośne

12,3 proc. laptopów sprzedanych w 2013 roku na całym świecie stanowiły urządzenia z segmentu ultraprzenośnych - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.

12 proc. sprzedanych w 2013 r. laptopów stanowiły urządzenia ultraprzenośne

W 2013 roku globalna sprzedaż laptopów sięgnęła 182,7 miliona sztuk. 22,5 miliona z nich należało do kategorii ultraprzenośnych, w której w porównaniu z rokiem 2012 zaobserwowano 100-proc. wzrost sprzedaży.

Z badania przeprowadzonego przez ABI w listopadzie zeszłego roku w 24 krajach wynika, że średnie ceny ultraprzenośnych laptopów wahały się od 940 do 1540 dolarów, przy czym większość modeli na każdym rynku była oferowana za co najmniej 1200 dolarów.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 12 proc. sprzedanych w 2013 r. laptopów stanowiły urządzenia ultraprzenośne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl