SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

12 warunków zdrowego posiłku - nowa kampania Hortex

14 stycznia miała swoją telewizyjną premierę nowa kampania markiHortex przygotowana przez Euro RSCG Warsaw, a dotycząca mrożonychwarzyw Hortex. Przebiega ona pod hasłem 'Warzywa Hortex. Świeżozamrożone'.

12 warunków zdrowego posiłku - nowa kampania Hortex

Film adresowany jest do nowoczesnych kobiet, chętnie sięgającychpo produkty szybkie w przygotowaniu, dbających o bliskich i ichzdrowie. Reklama zwraca uwagę na fakt, że kupując warzywa,kierujemy się głównie ich wyglądem, a piękny wygląd to niewszystko. To zaledwie jeden z 12 warunków, które musi spełnić każdewarzywo, aby znalazło się w mrożonkach Hortex. Hortex wybiera tylkonajlepsze warzywa, które są mrożone tuż po zbiorach, dzięki czemuzachowują świeżość, pełnię smaku i bogactwo witamin. Kupującmrożone warzywa Hortex, konsumentki mogą być pewne, że właściwiedbają o swoją rodzinę, zapewniając jej pyszny i zdrowy posiłek.

Film można oglądać m.in. w TVP, Polsat, TVN, TVN7. Zakupemmediów zajął się dom mediowy Mediaedge:CIA.

Ze strony Euro RSCG Warsaw przy projekcie pracowali: PawełKrzemiński - creative director, Sylwia Rękawek - art director,Justyna Nakielska - copywriter. Produkcją zajęła się KatarzynaLachowicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 12 warunków zdrowego posiłku - nowa kampania Hortex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl