SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

13-proc. wzrost na niemieckim rynku reklamy online

Pomimo kryzysu gospodarczego niemiecki rynek reklamy internetowej cały czas się rozwija.

13-proc. wzrost na niemieckim rynku reklamy online

W pierwszej połowie bieżącego roku wartość tego rynku zwiększyła się o 13 procent, do poziomu 702 milionów euro - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Thomson Media Control dla organizacji Bitkom (Bundesverband Informationswirtschaft, Telekommunikation und neue Medien e.V.).

W omawianym okresie najwięcej pieniędzy na internetową reklamę - 190,2 miliona euro - wydały firmy telekomunikacyjne i dostawcy internetu.

Kolejne pod tym względem były firmy działające w sektorze rozrywki i mediów (87,4 mln euro), turystyki i gastronomii (86,3 mln euro), usług finansowych (85,6 mln euro) oraz sprzedaży i zamówień wysyłkowych (84,2 mln euro).

źródło: Telecompaper

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 13-proc. wzrost na niemieckim rynku reklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl