SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

145 tys. widzów show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” gromadzą w czwartki średnio 145 tys. widzów. To więcej niż w tym paśmie TVN Style oglądało rok wcześniej.

Format ma swoje premierowe emisje w czwartki o godz. 21.00. Dotychczas pokazane tam trzy odcinki dały kobiecemu kanału 0,98 proc. udziału w grupie 4+ i 1,50 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVN Style miała 58 tys. widzów, a jej udział plasował się na poziomie odpowiednio 0,39 proc. i 0,70 proc.

Premierowe odcinki “Trinny i Susannah ubierają Polskę” notują trzy razy wyższe udziały od średnich udziałów, które kanał osiągnął w okresie 21 kwietnia – 5 maja br. – w grupie 4+ było bowiem 0,35 proc., a w 16-49 – 0,45 proc.

Program jest też powtarzany przez stację kilka razy w tygodniu. Pierwsza powtórka formatu emitowana jest w piątki o 19.00 – dwa pierwsze nadane tam odcinki oglądało 58 tys. widzów, a udział kanału podczas ich emisji wyniósł 0,55 proc. i 1,06 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że program śledzą głównie kobiety (stanowią 71 proc. widowni), a także widzowie między 20. a 24. rokiem życia oraz między 35. a 54. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W programie “Trinny i Susannah ubierają Polskę” stylistki Trinny Woodall i Susannah Constantine pomagają zmienić sposób ubierania kobietom i mężczyznom. Show nagrany został w czterech miastach: Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Program wsparty jest intensywną autopromocją w TVN Style i na głównej antenie TVN, a także kampanią zewnętrzną (więcej na ten temat).


Oglądalność “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

Premiery, czwartki 21.00Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
21-04-2011161 7891,13%1,90%
28-04-2011127 0720,85%1,14%
05-05-2011145 6730,97%1,46%
Średnia144 9010,98%1,50%
 
Powtórki, piątki 19.00Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
22-04-201177 7780,79%1,63%
29-04-201138 9510,34%0,54%
Średnia58 4670,55%1,06%

 

Profil widowni programu

ProfilTVN StyleADH %AFF
PłećMężczyźni29,00%60
Kobiety71,00%137
Wiek 4-92,03%34
 10-150,73%11
16 - 194,15%74
20 - 248,20%104
25 - 296,35%71
30 - 346,76%82
35 - 398,79%119
40 - 4415,64%244
45 - 4914,58%212
50 - 5416,94%211
55 - 597,59%98
60+8,25%41
Wlk. miastaWieś6,98%18
< 50 tys.29,35%122
50-100 tys.14,58%170
100-200 tys.11,62%144
> 200 tys.37,47%186
ZawódTop management16,66%192
Pracownicy średniego szczebla39,54%263
Pracownicy fizyczni i rolnicy11,34%57
Emeryci12,86%50
Inni19,60%64
WykształceniePodstawowe20,51%45
Średnie56,60%191
Wyższe20,13%160
Inne2,75%22


 

Dołącz do dyskusji: 145 tys. widzów show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kiki
TVN Style idzie teraz całkiem nieźle, dobry marketing, byle potrafili utrzymać to zainteresowanie

potrzebują jeszcze jakiegoś ciekawego, nietypowego chwytu, narzędzia marketingowego, by podkręcić tę tendencję
odpowiedź