SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

17 nominacji w Young Creatives 2013

W efekcie eliminacji do tegorocznej konkursu Young Creatives przyznano 17 nominacji. Zwycięskie teamy będą reprezentować Polskę w Young Lions Competition w Cannes.

17 nominacji w Young Creatives 2013

W Young Creatives startują pracownicy branży komunikacji marketingowej mający do 30 lat w kategorii Clients, a do 28 lat w pozostałych kategoriach. W tegorocznych eliminacjach, które odbyły się w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, otrzymali do wykonania konkretny projekt.

Do kategorii Print zgłosiło się 28 dwuosobowych teamów. Ich zadaniem było stworzenie reklamy prasowej promującej portal carpoolingowy BrumBrum.pl. Brief napisała Agata Grabowska, a opiekunami merytorycznymi byli Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel.

W kategorii Film 15 teamów mieli za zadanie w ciągu 48 godzin nakręcić telefonem Sony Ericsson Xperia X8 spot pokazujący korzyści wynikające z używania Aplikacji mOkazje oferowanej przez mBank. Opiekunami merytorycznymi kategorii byli Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel.

W kategorii Cyber 13 teamów otrzymali do przygotowania banner promujący nowy produkt Filmastera. Kategorią opiekował się Bartek Wyszyński.

W kategorii Design 8 teamów mieli przeprowadzić lifting identyfikacji wizualnej oraz zaprojektować gadżet dla Pussy Project. Opiekunem tej kategorii był Edgar Bąk.

Zadaniem 13 teamów, które zgłosiły się w kategorii PR, było opracowanie strategii public relations dla kontynuacji zeszłorocznej kampanii Miasta „Poznań daje pracę”, na podstawie briefu Biura Promocji Miasta Poznania. Kategorią merytorycznie opiekował się Przemysław Wojak.

Do kategorii Clients zgłosiło się 11 teamów złożonych z pracowników marketingu i PR. Ich zadaniem było stworzenie planu zaangażowania własnej firmy (m.in. napisanie briefu kreatywnego) we wspólny projekt z Torem na Służewcu, mającym na celu spopularyzowanie Służewca, jako ciekawego miejsca na spędzenie wolnego czasu. Kategorią opiekował się Mariusz Pitura, patronat nad nią objęły SAR i Effie Awards, a w jury zasiadali przedstawiciele agencji reklamowych, domu mediowego, stratedzy i przedstawiciel klienta.

Nominacje w Young Creatives 2013
print
DDB Warszawa Mariusz Sępek
Piotr Cichoński
180heartbeats+Jung v. Matt/ Cheil Poland Adam Marzec
Wojtek Kowalik
Havas Worldwide Warsaw Katarzyna Ciejka
Mateusz Gaca
film
Saatchi&Saatchi Dorota Pakuła Vel Rutka
Marek Wyżnikiewicz
180heartbeats+Jung v. Matt/ Cheil Poland Adam Marzec
Wojtek Kowalik
Leo Burnett Jagoda Małyszek
Małgorzata Nierodzińska
cyber
Havas Worldwide Warsaw Mateusz Jankowski
Mateusz Gaca
K2 Maciej Robak
Łukasz Szczybelski
design
Ogilvy & Mather Adverising Bartłomiej Walczuk
Wiktor Malinowski
DDB Warszawa Emilia Szkurłat
Mariusz Sępek
Saatchi&Saatchi Karol Góreczny
Karol Pomykała
PR
Partner of Promotion Magdalena Obłoza
Agata Kozak
DDB Waszawa Miron Mironiuk
Mariusz Sępek
Q&A Consulting Marta Podhorecka
Urszula Czerwińska
clients
Kompania Piwowarska Igor Zajda 
Dawid Stateczny
GlaxoSmithKline Natalia Ausfeld
Diana Sukiennik
Maspex Piotr Tytyk
Aleksandra Czarnowska


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 17 nominacji w Young Creatives 2013

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
onetiada
8 teamów mieli? 15 teamów mieli? A błąd składniowy mówi coś Państwu "dziennikarzom"?
8 8
odpowiedź