180heartbeats otwiera biuro w Londynie. Na jego czele Julia Konopka

Agencja 180heartbeats Jung v. Matt otwiera swoje pierwsze zagraniczne biuro - w Londynie. Pokieruje nim Julia Konopka, jedna z liderek warszawskiej centrali agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
180heartbeats otwiera biuro w Londynie. Na jego czele Julia Konopka

Agencja 180heartbeats, partner Jung v. Matt, otworzyła swoje pierwsze zagraniczne biuro w celu pozyskiwania kolejnych międzynarodowych biznesów dla agencji. Biurem w Wielkiej Brytanii zarządza Julia Konopka, jedna z liderek warszawskiej centrali agencji.

Konopka, która dołączyła do 180heartbeats w 2015 roku, obecnie zajmuje stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i jest odpowiedzialna za takie marki jak Absolut, Ballantine's i Royal Salute, a także Nike i Huawei.

- Pandemia zmieniła świat. Pomysły nie mają granic i jest to przekonanie, które od dawna przyjmujemy jako agencja. To część naszego DNA. Mamy udane doświadczenie w pracy z wieloma globalnymi klientami, których działalność znajduje się poza Polską. Nasze rozwiązania oparte na technologii są również mocnym przykładem kreatywności na najwyższym poziomie - mieszanka, która przyniosła korzyści klientom, w tym m.in. Absolut, Ballantine's, Google, Burger King, Nike i Velux. Agencja rozpoczęła skuteczne kampanie w Europie Środkowo-Wschodniej, Chinach i regionie Azji i Pacyfiku. Biuro w Wielkiej Brytanii jest tylko przedłużeniem tego, co zawsze robiliśmy  - mówi. - Ponieważ wiele marek ogranicza budżety marketingowe i reklamowe, uważamy, że jako niezależna agencja jesteśmy w stanie sprostać wyzwaniu stawianemu przez obecne siły rynkowe - mówi Marcin Gaworski, dyrektor generalny i wspólnik 180heartbeats.

- Wierzymy, że różnorodność stworzona w zintegrowanych zespołach jest bogata, więc z pewnością wkraczamy na rynek brytyjski, wiedząc, że dzięki strukturze naszej agencji mając najlepszą mieszankę talentów na świecie oferować nie tylko w Wielkiej Brytanii i Polsce, ale ogólnie na arenie międzynarodowej. Warszawa jest uważana za jedno z rozwijających się centrów technologicznych w Europie, więc jesteśmy przekonani, że jej rosnąca reputacja jako światowej klasy centrum nieustających innowacji technologicznych daje nam przewagę nad naszymi konkurentami. Odnajdujemy również naszą wielką przewagę w tym, że nasi kreatywni, stratedzy i programiści pracują wspólnie, aby dostarczać naszym klientom i partnerom nagradzane światowej klasy rozwiązania - dodaje Julia Konopka.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?