SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

180heartbeats + Jung v. Matt dla Bubbleology Polska w social media

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg na obsługę Bubbleology Polska w internetowych mediach społecznościowych. Umowę podpisano na rok.

180heartbeats + Jung v. Matt będzie odpowiadać za publikowanie treści i moderowanie profili marki Bubbleology na Facebooku, Instagramie i Foursquare. Komunikacja jest skierowana głównie do młodych osób z dużych miast.

- Powierzyliśmy działania w mediach społecznościowych agencji 180, ponieważ najlepiej zrozumiała potrzeby naszych młodych, bardzo aktywnych w Internecie odbiorców. Zaproponowała rozwiązania, które wpisują się w wartości naszej marki i pozwolą budować większy zasięg oraz zaangażowanie wśród konsumentów - tłumaczy Łukasz Smoliński, managing partner w Bubbleology Polska.

 

Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v. Matt dla Bubbleology Polska w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl