180heartbeats + Jung v Matt dla marki Bündnerfleisch

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt, we współpracy z JvM/Limmat w Zurychu, przygotowała nową platformę komunikacji z konsumentami dla szwajcarskiej marki przekąsek z suszonej wołowiny Bündnerfleisch.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
180heartbeats + Jung v Matt dla marki Bündnerfleisch

Platforma "Energia od najlepszych" promowana jest akcją samplingową. Komunikowano ją na specjalnie dedykowanej stronie. Tam opublikowano trzy humorystyczne wideo, które zachęcały konsumentów do podjęcia sportowego wyzwania: ćwiczenia siłowego, oddechowego i biegu.

Po to by zweryfikować wykonanie ćwiczenia, zespół 180heartbeats + Jung v Matt przygotował serwis internetowy, do którego opracowała prototypy wykorzystujące funkcjonalności smartfonów bazujące na czujnikach i mechanizmach takich jak żyroskop, akcelerometr i pomiar dźwięku. Dzięki temu konsumenci chcąc wziąć w udział w wyzwaniu, nie musieli pobierać dedykowanej aplikacji ani informować o wykonaniu ćwiczenia (np. przesłać zdjęcia czy wideo).

Wystarczy, że mieli telefon przy sobie, a wykorzystana technologia zarejestrowała ich ruchy i dźwięk. Użytkownik musiał tylko wypełnić prosty formularz adresowy, następnie otrzymywał pakiet przekąsek Bündnerfleisch do wypróbowania.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu