2,1 mln widzów „O mnie się nie martw 7”. TVP2 liderem rynku

Siódmy sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,07 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,1 mln widzów „O mnie się nie martw 7”. TVP2 liderem rynku

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 7” mogą oglądać w piątki o godz. 20.40, począwszy od 8 września br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, do 22 września br. serial oglądało średnio 2,07 mln widzów, co przełożyło się na 14,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,55 proc. w grupie 16-59.

Największą widownię zgromadził odcinek z 8 września br., który przyciągnął przed ekrany 2,32 mln widzów.

grafika

TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie jest TVP1, która nadaje wówczas filmy fabularne i teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” (raz pokazany został jubileuszowy koncert Maryli Rodowicz w ramach 54. KFPP w Opolu), co daje jej 13,64 proc. udziału. Trzeci jest TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,67 proc.), a czwarte miejsce zajmuje Polsat (reality-show „Wyspa przetrwania”; 8,97 proc.).

Dwójka jest również liderem wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały