SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2 sierpnia rusza radiowa Czwórka

W poniedziałek Polskie Radio Euro zacznie nadawać jako Program 4 Polskiego Radia – Czwórka. Zmiana ma na celu ujednolicenie nazewnictwa używanego przez programy Polskiego Radia.

2 sierpnia rusza radiowa Czwórka

Modyfikacja nazwy – z Polskiego Radia Euro na Polskie Radio Czwórka – jest konsekwencją nazewnictwa pozostałych anten Polskiego Radia.  - W oficjalnych dokumentach Czwórka , niezależnie od nadanej nazwy handlowej , zawsze funkcjonowała jako Program 4, dlatego zmiana ta nie powinna budzić niczyjego zdziwienia – mówi Krzysztof Łuszczewski, dyrektor  redaktor naczelny Programu 4 Polskiego Radia.

Zmianie nazwy towarzyszy także zmiana identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp, w barwach czarno-żółtych ma symbolizować dynamizm i ofensywność. Target Czwórki pozostaje bez zmian. Programu 4 adresuje swój program do ludzie w wieku 20-40 lat. Nie zmieni się także oferta programowa.

Rebrandingowi towarzyszyć mają letnie akcje antenowe. Pierwszym projektem po zmianie nazwy będzie letnia akcja na wybrzeżu bałtyckim pod hasłem „Wielkie plażowanie”. W planach są także odwiedziny w największych miastach, gdzie Czwórka zaprezentuje się bezpośrednio jej dotychczasowym fanom i potencjalnym nowym odbiorcom. W ramach akcji „Czwórka w wielkim mieście” dziennikarze Programu 4 zdradzą słuchaczom „tajemnice dobrej zabawy i rozrywkowy potencjał polskich metropolii”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2 sierpnia rusza radiowa Czwórka

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antti
Pomysł zmiany nazwy programu to rewelacja. Tylko to i tak nie pomoże i nie przyczyni się do wzrostu audytorium. Po prostu ten program jest zbędny i kontynuując jego nadawanie marnuje się pieniądz podatników. Z czterech programu radia publicznego przynajmniej jeden należąło zlikwidowac już dawno i zaoszczędzone środki przeznaczyc na pozostałe porgramy.
odpowiedź
User
miki
Proponuję natychmiastowy i ekspresowy wzrost zasięgu nadawania.
Najbliższe nadajniki mam 150 km od domu!
Ciekawostka: w Kołobrzegu Radio Euro - Czwórka nadaje ale już 9 km dalej jest problem z zasięgiem :) Antenę w odbiorniku drutem musiałem "wzmacniać".
Słaby zasięg słaby a to niby Polskie Radio.
odpowiedź
User
qwert
Kolejny bezsensowny rebranding,. wyrzucanie publicznych pieniedzy na radio nadajace bez zasiegu, nie wiadomo po co, nie wiadomo dla kogo. A pomyslec ze jeszcze kilka lat temu za czasow Pawła Sito\ Kamila Dąbrowy mieliśmy małe, polskie Radio One.
odpowiedź
User
Zmęczony lewactwem
Jakich publicznych? nie kumam
odpowiedź
User
orany
przecież nie tak dawno zamieniali PR BIS na Euro a teraz zamieniają Euro na Czwórkę! To pokazuje, że Polskie Radio od lat dryfuje bez celu. Nikt nie ma tam pojęcia co robić, jak robić i po co robić. W komercyjnym przedsiębiorstwie za coś takiego jest out i wilczy bilet w branży.

Czekam aż Jedynkę zamienią Polskie Radio Prima Deutsch
odpowiedź