2010: Biedronka zwiększyła sprzedaż o 19,5 proc. w PLN i o 29,1 proc. w euro

Przychody ze sprzedaży sieci dyskontowej Biedronka wzrosły w 2010 r. o 19,5% w ujęciu złotowym, zaś w przeliczeniu na euro sieć odnotowała wzrost o 29,1% r/r do 4.807 mln euro, podał w raporcie właściciel sieci, portugalska firma Jeronimo Martins.

masz / rr / isb / zr / ep / ert
masz / rr / isb / zr / ep / ert
Udostępnij artykuł:

Tym samym sprzedaż w sieci Biedronki stanowiła (w euro) 55,3% całkowitych przychodów grupy Jeronimo Martins w 2010 r. wobec 50,9% rok wcześniej, podano w raporcie.

"W Polsce Biedronka odnotowała wzrost sprzedaży o 29,1% (o 19,5% w PLN) w całym roku, osiągając 4,8 mld euro. Temu doskonałemu wynikowi pomógł dwucyfrowy wzrost w porównywalnych sklepach oraz otwarcie nowych placówek" - głosi raport o wynikach sprzedaży za 2010 r.

Sprzedaż w porównywalnych sklepach Biedronki w ub.r. wzrosła o 11,6% (i o 12,8% w samym IV kw.).

W 2010 r. powstało 197 nowych sklepów, zamknięto zaś 14 placówek. W sumie sieć liczyła na koniec ub.r. 1649 sklepów, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 15,2%, podano także w raporcie.

masz / rr / isb / zr / ep / ert
Autor artykułu:
masz / rr / isb / zr / ep / ert
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?