SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

20th Century Fox, Warner Bros i Universal Pictures wprowadzą swoje filmy do serwisu Movies Anywhere Disneya

Koncern Disney zawarł porozumienie z największymi hollywoodzkimi wytwórniami, wśród których są 20th Century Fox, Warner Bros i Universal Pictures. Zgodnie z umową na należącej do Disneya platformie filmowej Movies Anywhere pojawią się tytuły amerykańskich producentów.

Article

Serwis Movies Anywhere funkcjonuje w sieci od 2014 r. i pozwala na zakup filmów wyprodukowanych przez wytwórnie Disneya, a także oglądanie tytułów zakupionych na platformach zewnętrznych, m.in. w iTunes, Google Play czy na Amazonie.

Od pewnego czasu Disney prowadził rozmowy z amerykańskimi studiami filmowymi w sprawie wprowadzenia do oferty Movies Anywhere ich produkcji.

Teraz, jak poinformował nieoficjalnie Bloomberg Disney zawarł porozumienie z kilkoma największymi wytwórniami w Hollywood, wśród których są 20th Century Fox, Warner Bros i Universal Pictures.

Zgodnie z umową od 2018 r. na platformie Movies Anywhere pojawi się możliwość odpłatnego dostępu do produkcji nowych partnerów Disneya, choć na razie nie wiadomo czy dostępne będzie całe portfolio wspomnianych producentów, czy też jedynie wytypowane tytuły.

Według doniesień studia Lionsgate i Paramount wyraziły wsparcie dla nowej koncepcji funkcjonowania Movies Anywhere i nie wykluczyły w przyszłości dołączenia do umowy pomiędzy Disneyem a amerykańskimi producentami. Jedynie wytwórnia Paramount Pictures odmówiła uczestniczenia w przedsięwzięciu z powodu niezadowalających jej zdaniem warunków finansowych.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 20th Century Fox, Warner Bros i Universal Pictures wprowadzą swoje filmy do serwisu Movies Anywhere Disneya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry