SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

215 tys. egz. to sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika “Naj”

Pierwszy numer pisma “Naj” (G+J Polska) po przekształceniu tytułu z tygodnika w miesięcznik sprzedał się w ilości 215 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Wydanie to było numerem lipcowym i ukazało się na rynku 10 czerwca br.

Kolejny, sierpniowy numer “Naj” – według wstępnych szacunków wydawnictwa – rozszedł się w ilości 245 tys. egz.

Dla porównania, z danych ZKDP wynika, iż rozpowszechnianie płatne razem tygodnika “Naj” w okresie od stycznia do maja br. wyniosło tylko 136 628 egz. Z kolei w czerwcu ub.r. pismo osiągnęło wynik na poziomie 180 516 egz., a w lipcu ub.r. - 192 029 egz.

„Naj” po relaunchu poradnikowy, aż do bólu!

“Naj” po przemianie w miesięcznik, zyskał nową szatę graficzną, większą objętość, a jego zawartość została odświeżona – magazyn poszedł w stronę ekspresowego poradnictwa. Relaunch tytułu wsparto kampanią o wartości 4 mln zł.

Dołącz do dyskusji: 215 tys. egz. to sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika “Naj”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolo Carolesco
Czyli jako tygodnik, sprzedawaliby 60 tysiecy sztuk po 65 groszy. To jest postep!
odpowiedź
User
Asia
Kolejny sukces ekipy pani Joli. I kilka baniek na promocję poszło w kosmos.
odpowiedź
User
ani
Pierwszy numer nie maila tak dobrej reklamy jak następny. Pismo jest dobre. W segmencie się wyróżnia, wiec pewnie będzie wzrost.
odpowiedź