24/7Communication pracuje dla marek Seat i Cupra

Marki samochodów Seat i Cupra (Grupa Volkswagen) są obsługiwane komunikacyjnie przez agencję 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
24/7Communication pracuje dla marek Seat i Cupra

24/7Communication wesprze marki w doradztwie strategicznym, współpracy i budowaniu relacji z mediami oraz w działaniach z zakresu content i influencer marketingu. Zadaniem agencji będzie także optymalizacja działania parku prasowego.

Obsługą klienta po stronie agencji zajmuje się zespół Technology & E-commerce, kierowany przez liderkę tego obszaru - Dorotę Piejko-Foltyn.

- Cieszymy się, że możemy wspierać marki takie jak Seat i Cupra, które odważnie odpowiadają na te wyzwania. Naszym celem będzie nie tylko budowanie ich obecności w mediach, ale także kreowanie historii, które podkreślają ich odważny charakter - mówi Dorota Piejko-Foltyn. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej