2672 nowych nośników w badaniu Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
2672 nowych nośników w badaniu Outdoor Track

W ramach zmiany: uwzględniono współczynniki zmian ruchu 2024r. vs 2023r., biorące pod uwagę specyficzne uwarunkowania każdej z dziesięciu badanych aglomeracji, opracowane przez Biuro Inżynierii Transportu. Poza tym baza badanego inventory powiększyła się o dodatkowe 2672 powierzchnie reklamowe AMS i Stroer Media.

W ramach aktualizacji danych, będących jedynym w Polsce źródłem zestandaryzowanych kontaktów dla klasycznego OOH, wszystkie nośniki w systemie zostały poddane ponownemu przeliczeniu wskaźników mediowych.

Projekt Outdoor Track jest realizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych: natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu; dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS; baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cechy fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter)

Metodologia umożliwia wyliczenie kluczowych wskaźników mediowych i bardziej efektywne planowanie kampanii OOH.

Badanie objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach 10 aglomeracji).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"