3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach z identyfikacją od Czteryczwarte

Agencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała nową identyfikację dla puszek 3 Cytryny i 3 Pomarańcze marki Zbyszko.

km
km
Udostępnij artykuł:
3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach z identyfikacją od Czteryczwarte

Napoje 3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach o pojemności 250 ml są kierowane prez Zbyszko do młodszych konsumentów i przeznaczone na różne okazje do spożycia.

Podstawowym zadaniem dla agencji Czteryczwarte było stworzenie opakowania, które będzie adresowane do młodych, żywiołowych i wesołych ludzi. W centrum projektu znalazła się trójka, w której umieszczono ilustracje charakteryzujące świat nastolatków. Design puszek koresponduje z butelkami – zachowany został kształt trójki oraz nasycone tło mające oddawać owocowy charakter produktu.

Ponadto w czasie projektowania uwzględniono właściwości charakterystyczne dla puszki, w związku z czym obrys trójki posiada metaliczny efekt, a ikony w niej umieszczone lekko połyskują. Ma to nadawać produktowi bardziej przestrzenny i dynamiczny wygląd.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat