"30 lat słoicyzmu" w jubileuszowej kampanii marki Rolnik

Firma Rolnik, producent przetworów warzywnych rusza z jubileuszową, długofalową komunikacją marki pod hasłem "30 lat słoicyzmu". Działania przygotowały agencje Brave Brain i Media Choice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"30 lat słoicyzmu" w jubileuszowej kampanii marki Rolnik

Z okazji 30 lat swojej działalności firma Rolnik postawiła na kreatywny koncept pod hasłem „30 lat słoicyzmu”. Będzie ono towarzyszyć marce w długofalowej komunikacji, która odwołuje się do bogatej tradycji, ale w nowoczesnym wydaniu.

Firma odchodzi od sentymentalnego świętowania rocznic, w których na plan pierwszy wysuwa się przedstawienie historii brandu, postawiono na launch nowej koncepcji. Odwołuje się ona stricte do DNA marki Rolnik oraz rozpoznawalności głównej kategorii produktów, które łączy ten sam rodzaj opakowania (słoik).

Działania reklamowe prowadzone są w social mediach, na specjalnie dedykowanej stronie www oraz w mediach szerokozasięgowych.

Autorem kompleksowej koncepcji kampanii jest agencja Brave Brain, natomiast za realizację odpowiadał zespół Media Choice, którego pracę koordynowała Aleksandra Filipowicz, media planning manager.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"