SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

300 tys. użytkowników serwisu Tidal w promocji Play

Play ogłosił, że od czasu udostępnienia przez tego operatora darmowego dostępu do serwisu muzycznego Tidal skorzystało z niego ponad 300 tysięcy abonentów. Play planuje kolejne akcje promocyjne zachęcające do używania platformy.

Article

Promocję polegającą na darmowym dostępie do Tidala dla abonentów Play wprowadzono w listopadzie ub.r. W ramach oferty użytkownicy Play uzyskują możliwość korzystania z pełnej biblioteki platformy Tidal w wersji Premium przez okres dwóch lat.

W styczniu br. Play ujawnił, że z promocyjnego dostępu do Tidala korzysta 150 tys. użytkowników sieci i zachęcony powodzeniem projektu przedłużył promocję do 30 czerwca br.

Teraz Play poinformował w komunikacie, że w porównaniu ze styczniem br. liczba osób korzystających z Tidala podwoiła się do poziomu ponad 300 tys. Może to być efekt intensywnych działań marketingowych Playa związanych z Tidalem, które obejmowały m.in. reklamy z udziałem Margaret i zagranicznych gwiazd muzycznych.

Play podkreśla, że dzięki legalnemu dostępowi do Tidala wielu użytkowników rezygnuje z pirackich źródeł muzyki w internecie, operator nie podaje jednak na potwierdzenie tej tezy żadnych konkretnych liczb.

- Streaming jest atrakcyjną alternatywą dla piractwa - podkreśla Grzegorz Skowron-Moszkowicz, dyrektor departamentu produktu Play. - Dzięki Play taka forma słuchania muzyki stała się bardzo popularna - korzysta z niej już 300 tysięcy naszych klientów. Nie będziemy oczywiście spoczywać na laurach. Walczymy o każdą osobę, która dzięki usłudze „Muzyka przeszła do Play” zrezygnuje z nielegalnych źródeł muzyki. A nasz cel? Chcielibyśmy aby było ich milion - zapowiada Grzegorz Skowron-Moszkowicz.

Operator zaznacza, że w ramach współpracy z Tidalem będzie intensywnie rozbudowywał dostęp do ekskluzywnych, także polskich materiałów w serwisie. Pierwszym tego dowodem ma być współpraca z Margaret, w ramach której artystka udostępniła w Tidalu - na 24-godzinną wyłączność - swój ostatni singiel „Cool Me Down”. Kolejne kooperacje z rodzimymi artystami będą stopniowo ujawniane przez Play. Według zapowiedzi współpraca będzie dotyczyła nie tylko pojedynczych utworów, ale też całych albumów, teledysków oraz ekskluzywnych materiałów video, które udostępniane będą w serwisie na wyłączność czasową.

Tidal wystartował jesienią 2014 r. jako mutacja innego serwisu streamingowego WiMP (oba należą do firmy Aspiro) skierowana do audiofilów. Początkowo był dostępny w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Jego rozwój przyspieszyło przejęcie w styczniu br. 59,1 proc. udziałów w Aspiro przez rapera Jaya Z za 56 mln dolarów. W Polsce Tidal pojawił się na przełomie marca i kwietnia ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 300 tys. użytkowników serwisu Tidal w promocji Play

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edek
Ja też jestem zarejestrowany jako użytkownik, bo bez tego nie można przetestować Tidala chociaż bez żalu po pół godzinie usunąłem apke z telefonu.
9 8
odpowiedź