SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

312 tys. widzów „Następny proszę!” w TV Puls. Program przegrał z TV4, ale wygrał z TVN7

Nowy program „Następny proszę!” gromadził średnio 312 tys. widzów. Kanał TV Puls w czasie jego emisji przegrał walkę o widza z konkurencyjnym TV4, ale miał lepsze wyniki od TVN7.

Article

„Następny proszę!” w TV Puls oglądać można było w okresie od 30 września do 2 grudnia 2018 roku. Pierwsze dwa odcinki pokazano o godz. 19.00, a kolejne nadawca przeniósł na przedpołudnia - w okolice godz. 11.00.

Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 312 tys. widzów, co przełożyło się na 2,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię miał pierwszy odcinek teleturnieju. Śledziło go średnio 439 tys. osób.

TV Puls w czasie emisji programu przegrał walkę o widza z konkurencyjnym kanałem TV4, który miał w tym paśmie 3,53 proc. udziału. Stacja miała jednak lepsze wyniki od TVN7 (2,52 proc.).

Taka sama kolejność stacji była również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach formatu wyniosły 946 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Następny proszę!” łączy ze sobą dwa gatunki telewizyjne: teleturnieju i rozrywkowego show. Formuła projektu polega na tym, że uczestnicy teleturnieju stoją w kolejce i muszą odpowiedzieć na serię pytań - do wyboru mają dwie odpowiedzi. W przypadku udzielenia złej odpowiedzi do gry zasiada następny uczestnik.

Osoba, której uda się pokonać wszystkich graczy w odcinku, przechodzi do finału. Tym razem, w określonym czasie musi błędnie odpowiedzieć na 21 pytań (jest to tzw. teleturniej z odwróconymi zasadami). Jeśli mu się uda, to wówczas wygra on nagrodę pieniężną.

Gospodarzem „Następny proszę!” jest Marcin Wójcik. Za produkcję odpowiada firma Endemol Shine Polska.

Z danych z Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym półroczu 2018 roku udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,42 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 312 tys. widzów „Następny proszę!” w TV Puls. Program przegrał z TV4, ale wygrał z TVN7

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość X
Fajnie, że były różne przerywniki by rozładować napięcie. Z przyjemnością oglądałem każdy odcinek, to kręcenie było fajnym dodatkiem jako nagroda za 3 prawidłowe odpowiedzi. Błędne w finale, super posunięcie. Wykorzystam to w grze towarzyskiej.
16 19
odpowiedź
User
marek
Co to? To wogóle leciało? Kiedy?
Nic o tym nie słyszałem. O 11 w niedziele? Nic nie wiem.
No tak bo to Tv Puls.
22 13
odpowiedź
User
koniec i bomba
Pomysł z finałem polegającym na konieczności wybierania nieprawidłowej odpowiedzi z dwóch podanych jest idiotyczny i zniechęca do oglądania programu.
17 16
odpowiedź
User
Robert
Tego sie nie da ogladac... to na poziomie trudnych spraw albo dlaczego ja?... slaby no
19 13
odpowiedź
User
kozanostra1992
Tego się nie da oglądać... to na poziomie trudnych spraw albo dlaczego ja?... słaby no
Dobrze, że nie reanimowali Puls raportu (pewnie wyszłaby z tego jeszcze kupa niż pamiętne Wydarzenia z lat 2001-02) albo jakiegoś programu publicystycznego... w ost. latach czego się nie tkną to klapa (morning shows, teleturniej... tylko seriale jakoś im wychodzą, ale też ich jak kot napłakał)!!! :P A co do teleturnieju, to nie mogło się to udać, bo to takie "niewiadomoco" (ni to milionerzy, ni "Jaka to melodia?")... ://
12 14
odpowiedź