SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

375 mln zł na reklamę samochodów

Do końca sierpnia sprzedawcy aut osobowych wydali 375,7 mln zł na reklamę w mediach.

Jest to 40 mln zł więcej niż w podobnym okresie 2004 r. W sierpniu wydano 19,4 mln, o 11 mln zł mniej niż rok wcześniej. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła gazetom i czasopismom (13,4 mln zł), w dalszej kolejności stacjom radiowym (4,1 mln zł) i telewizji (2,7 mln zł) - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Według danych ExpertMonitor wydatki na reklamę samochodów stanowiły w sierpniu 3,1 proc. wszystkich nakładów na reklamę w mediach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 375 mln zł na reklamę samochodów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl