Grupa Lux Med klientem 38 Content Communication

Z początkiem stycznia, do grona klientów 38 Content Communication, dołączyła Grupa Lux Med – firma z rynku prywatnych usług zdrowotnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa Lux Med klientem 38 Content Communication

Agencja 38 Content Communication została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiadać kompleksowo za PR korporacyjny i produktowy oraz realizację wybranych projektów CSR, a także wesprze klienta w zakresie komunikacji wewnętrznej, kryzysowej, public affairs i social media.

- Dostrzegamy zagrożenia, jakie niesie za sobą coraz powszechniej występujące w przestrzeni medialnej zjawisko fake newsów. Jest to szczególnie niebezpieczne, gdy docierające do nas nieprawdziwe informacje dotyczą tematów tak wrażliwych jak nasze zdrowie. Jako największa na polskim rynku firma oferująca prywatną opiekę zdrowotną czujemy zobowiązanie, by stać na straży wartościowych i merytorycznych treści dotyczących kwestii medycznych. Wierzymy, że współpraca z 38 Content Communication pozwoli nam realizować ten cel jeszcze lepiej - mówi Łukasz Niewola, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i PR Grupy Lux Med.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/weronika-janda-magdalena-galant-awanse-38-content-communication ##

Z ramienia agencji za kompleksową obsługę klienta odpowiedzialne są dwa zespoły, pod kierunkiem  group account managerek - Justyny Giers i Magdaleny Galant.

Grupa Lux Med jest częścią międzynarodowej grupy Bupa, działającej jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska