SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3M promuje rozwiązana do ochrony danych przed „wścibskim okiem” (wideo)

Koncern 3M zaczął kampanię reklamową pod hasłem „Wścibskie oko” promująca jego rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa danych. Akcję przygotowała agencja ArtGroup.

Article

W reklamach pojawia się bohater z ogromnym wścibskim okiem, który w biurze bez zażenowania zagląda innym osobom w ekrany ich tabletów i komputerów i przegląda prywatne dane. Pod koniec każdego klipu pojawia się opcja wyboru zakończenia: można zastosować specjalne filtry prywatyzujące 3M lub biernie obserwować, jak „Wścibskie Oko” kradnie poufne dane.

- Staraliśmy się, aby filmy w „przerysowany” sposób prezentowały problem ochrony prywatności danych oraz pokazały jak użytkownicy urządzeń mobilnych mogą mu zaradzić. Elementem angażującym osoby oglądające filmy jest możliwość samodzielnego wyboru ich zakończenia - opisuje Damian Bukowiński z działu elektroniki i energetyki w 3M Poland.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania jest prowadzona w internecie, obejmuje spoty na YouTube, pozycjonowanie w Google oraz banery reklamowe w serwisach o nowych technologiach. Potrwa do końca listopada.

Kreacją i produkcją reklam oraz planowaniem i zakupem mediów do akcji zajęła się agencja ArtGroup.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 3M promuje rozwiązana do ochrony danych przed „wścibskim okiem” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl