SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4,5 mln euro netto na promocję polskich jabłek

Związek Sadowników RP planuje dwie dwuletnie kampanie promujące europejskie jabłka w takich krajach, jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Rozpoczął poszukiwana agencji do ich realizacji. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.

PAP / Marcin BieleckiArticle

Związek Sadowników RP rozpoczął równolegle dwa oddzielne przetargi. W pierwszym szuka agencji do przygotowania i realizacji w Egipcie i Algierii dwuletniej kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. W drugim - agencji do dwuletnich działań w Hongkongu i Wietnamie realizowanych pod hasłem „Teraz jabłka europejskie”.

Budżet pierwszej kampanii wynosi 2,5 mln euro netto, drugiej - 2 mln euro netto. Start obydwu zaplanowano najwcześniej na styczeń 2017 roku.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 22 kwietnia br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 4,5 mln euro netto na promocję polskich jabłek

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
beka
Nie ma to jak z góry narzucić beznadziejne hasła, w dodatku promujące nie tylko polskie jabłka, co za idiotyzm... To będą grube miliony wyrzucone w błoto. Typowa "promocja" polskich produktów za granicą...
odpowiedź