4. sezon turnieju Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics w Polsat Games

W poniedziałek, 11 lipca ruszył organizowany przez Frenzy czwarty sezon turnieju Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics. Sportową imprezę relacjonuje Polsat Games.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
4. sezon turnieju Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics w Polsat Games

W ramach rozgrywek, 16 najlepszych polskich graczy zmierzy się o nagrody z puli 26 tys. zł oraz awans do europejskich rozgrywek Star Cup i Super Brawl. W czwartym sezonie rozgrywek pojawią się znani z poprzednich edycji zawodnicy - tacy jak m.in. obecny mistrz polski Łukasz Strzyżewski (Sage), Bartek Zbroja (AGO Zbrojson), Kacper Piśniak (shircane) czy Alan Biały (Aki).

Turniej Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics jest transmitowany na kanale Polsat Games oraz w internecie na platformie Twitch i YouTube w poniedziałki o godz. 18.00.

Za organizację wydarzenia, oprawę graficzną, realizację transmisji i komunikację projektu w social mediach odpowiedzialna jest firma Frenzy.

- Staramy się aby projekt Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics, z roku na rok wchodził na coraz wyższy poziom produkcyjny i realizacyjny. W tym celu zorganizowaliśmy media day, w trakcie którego nagrywaliśmy materiały do promocji turnieju w trakcie całego sezonu. Ubiegły sezon zwieńczyły też pierwsze w tej części Europy rozgrywki LAN.” - komentuje Marcin Kilar, dyrektor zarządzający Frenzy.

Rozgrywki będą komentować Dawid „Azonh” Letachowicz, Michał „Myha” Francuz oraz Cezary ‘BlackFireIce” Cholewski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/10-gala-digital-dragons-awards-polsat-games-kiedy-ogladac,7169866331240065a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu