Nowy codzienny show „40 kontra 20” w Siódemce i Player.pl

Od czerwca w Siódemce i Player.pl będzie można oglądać nowy codzienny show „40 kontra 20”, polską edycję formatu „M.O.M - Milf or Missy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie na greckiej Krecie startują zdjęcia do programu, za realizację projektu odpowiada Constantin Entertainment Polska.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Nowy codzienny show „40 kontra 20” w Siódemce i Player.pl

„M.O.M - Milf or Missy” to randkowy format z katalogu Constantin Entertainment, który powstał w 2020 roku dla niemieckiej platformy Joyn. Uczestnikami reality-show są odizolowani od świata zewnętrznego single i singielki, którzy umawiają się na randki. Cechą charakterystyczną programu jest fakt, że kawalerowie umawiają się na randki z kobietami w różnych grupach wiekowych.

Polską wersję programu we współpracy z Constantin Entertainment Polska realizuje Siódemka. Jak wynika z naszych informacji, program w naszym kraju będzie nosić tytuł „40 kontra 20”.

- „40 kontra 20” to nie tylko program o szukaniu swojej drugiej połówki. To również okazja, aby zburzyć stereotypy oraz przełamać tabu związane z różnicą wieku w związkach i poznać odpowiedź na pytanie - czy wiek w miłości odgrywa jakiekolwiek znaczenie? W programie, widzowie będą mogli zaobserwować także, jak ludzie o odmiennych doświadczeniach, stylach życia, zachowują się pod jednym dachem - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/finding-prince-charming-gejowski-program-randkowy-tvn-polska-wersja-player-castingi-opinie-emisja,7170201731164289a ##

To pierwszy w historii polskiej telewizji program typu dating show, w którym nie ma podziału na wiek. Biorą w nim udział kobiety od 20 do 50 lat oraz mężczyźni w dwóch grupach wiekowych - poniżej 30 roku życia oraz powyżej 40. Jak czytamy w opisie „uczestniczki czeka szereg wyzwań, zadań i randek, podczas których będą musiały starać się o serce panów. Mężczyźni natomiast będą próbowali przekonać każdą z pań do swojego stylu życia. Bajecznie wygodnego i stabilnego albo pełnego przygód i nieprzewidywalności. Raz w tygodniu podczas eliminacji dwie uczestniczki będą musiały opuścić program”.

W finale znajdą się te uczestniczki, które zostały wybrane przez uczestników ze względu na powstałe między nimi relacje. Program nie ma prowadzącego.

Jak wynika z naszych ustaleń, właśnie ruszają zdjęcia do programu. Prace realizowane są na greckiej wyspie Kreta. Nagrania mają potrwać do lipca.

Emisja od czerwca w TVN7 i Player.pl

Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że premiera „40 kontra 20” odbędzie się w czerwcu br., na chwilę obecna nie jest jeszcze znana dokładna data premiery. Program będzie można oglądać w Siódemce oraz Playerze.

Tygodniowo będzie się pojawiać 4 lub 5 nowych odcinków, każdy z nich potrwa 40 minut netto (godzinę po uwzględnieniu bloków reklamowych). Show „40 kontra 20” może być w Siódemce emitowany w dni powszednie od poniedziałku do czwartku lub piątku w ścisłym prime-time.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/one-night-squad-reality-show-player-pl-uczestnicy-premiera-zanzibar-prowadzaca-aleksandra-sworowska,7170198885566081a ##

W marcu br. serwis Player.pl odwiedziło 4,14 mln internautów, zapewniając 14,2 proc. zasięgu. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]